منتديات إنما المؤمنون إخوة (2024 - 2010) The Believers Are Brothers

(إسلامي.. ثقافي.. اجتماعي.. إعلامي.. علمي.. تاريخي.. دعوي.. تربوي.. طبي.. رياضي.. أدبي..)
 
الرئيسيةالأحداثأحدث الصورالتسجيل
(وما من كاتب إلا سيبلى ** ويبقى الدهر ما كتبت يداه) (فلا تكتب بكفك غير شيء ** يسرك في القيامة أن تراه)

soon after IZHAR UL-HAQ (Truth Revealed) By: Rahmatullah Kairanvi
قال الفيلسوف توماس كارليل في كتابه الأبطال عن رسول الله -صلى الله عليه وسلم-: "لقد أصبح من أكبر العار على أي فرد مُتمدين من أبناء هذا العصر؛ أن يُصْغِي إلى ما يظن من أنَّ دِينَ الإسلام كَذِبٌ، وأنَّ مُحَمَّداً -صلى الله عليه وسلم- خَدَّاعٌ مُزُوِّرٌ، وآنَ لنا أنْ نُحارب ما يُشَاعُ من مثل هذه الأقوال السَّخيفة المُخْجِلَةِ؛ فإنَّ الرِّسَالة التي أدَّاهَا ذلك الرَّسُولُ ما زالت السِّراج المُنير مُدَّةَ اثني عشر قرناً، لنحو مائتي مليون من الناس أمثالنا، خلقهم اللهُ الذي خلقنا، (وقت كتابة الفيلسوف توماس كارليل لهذا الكتاب)، إقرأ بقية كتاب الفيلسوف توماس كارليل عن سيدنا محمد -صلى الله عليه وسلم-، على هذا الرابط: محمد بن عبد الله -صلى الله عليه وسلم-.

يقول المستشرق الإسباني جان ليك في كتاب (العرب): "لا يمكن أن توصف حياة محمد بأحسن مما وصفها الله بقوله: (وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِين) فكان محمدٌ رحمة حقيقية، وإني أصلي عليه بلهفة وشوق".
فَضَّلَ اللهُ مِصْرَ على سائر البُلدان، كما فَضَّلَ بعض الناس على بعض والأيام والليالي بعضها على بعض، والفضلُ على ضربين: في دِينٍ أو دُنْيَا، أو فيهما جميعاً، وقد فَضَّلَ اللهُ مِصْرَ وشَهِدَ لها في كتابهِ بالكَرَمِ وعِظَم المَنزلة وذَكَرَهَا باسمها وخَصَّهَا دُونَ غيرها، وكَرَّرَ ذِكْرَهَا، وأبَانَ فضلها في آياتٍ تُتْلَى من القرآن العظيم.
(وما من كاتب إلا سيبلى ** ويبقى الدهر ما كتبت يداه) (فلا تكتب بكفك غير شيء ** يسرك في القيامة أن تراه)

المهندس حسن فتحي فيلسوف العمارة ومهندس الفقراء: هو معماري مصري بارز، من مواليد مدينة الأسكندرية، وتخرَّجَ من المُهندس خانة بجامعة فؤاد الأول، اشْتُهِرَ بطرازهِ المعماري الفريد الذي استمَدَّ مَصَادِرَهُ مِنَ العِمَارَةِ الريفية النوبية المَبنية بالطوب اللبن، ومن البيوت والقصور بالقاهرة القديمة في العصرين المملوكي والعُثماني.
رُبَّ ضَارَّةٍ نَافِعَةٍ.. فوائدُ فيروس كورونا غير المتوقعة للبشرية أنَّه لم يكن يَخطرُ على بال أحَدِنَا منذ أن ظهر وباء فيروس كورونا المُستجد، أنْ يكونَ لهذه الجائحة فوائدُ وإيجابيات ملموسة أفادَت كوكب الأرض.. فكيف حدث ذلك؟!...
تخليص الإبريز في تلخيص باريز: هو الكتاب الذي ألّفَهُ الشيخ "رفاعة رافع الطهطاوي" رائد التنوير في العصر الحديث كما يُلَقَّب، ويُمَثِّلُ هذا الكتاب علامة بارزة من علامات التاريخ الثقافي المصري والعربي الحديث.
الشيخ علي الجرجاوي (رحمه الله) قَامَ برحلةٍ إلى اليابان العام 1906م لحُضُورِ مؤتمر الأديان بطوكيو، الذي دعا إليه الإمبراطور الياباني عُلَمَاءَ الأديان لعرض عقائد دينهم على الشعب الياباني، وقد أنفق على رحلته الشَّاقَّةِ من مَالِهِ الخاص، وكان رُكُوبُ البحر وسيلته؛ مِمَّا أتَاحَ لَهُ مُشَاهَدَةَ العَدِيدِ مِنَ المُدُنِ السَّاحِلِيَّةِ في أنحاء العالم، ويُعَدُّ أوَّلَ دَاعِيَةٍ للإسلام في بلاد اليابان في العصر الحديث.


 

 QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49335
العمر : 72

QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR Empty
مُساهمةموضوع: QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR   QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR Emptyالثلاثاء 19 يوليو 2022, 7:53 pm

سورةُ الزمر
QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR
(ME HYJ ASEJ WC) ONYANKOPͻN DIN MU, AHUMMͻBORͻ HENE, ƆDΕΕFOͻ HENE
1. Nwoma yi mu Adiyisεm no fri Nyankopͻn, Otumfoͻ no a Otumi ade nyinaa yε, Onyansafoͻ no hͻ.
2. Nokorε sε (Nkͻmhyεni), Yεn na Yε‘de nokorε no asiane Nwoma no ama woͻ, enti som Nyankopͻn wͻ nokorεdie mu, (na) Ɔno na ͻsom wͻ no.
3. Nokorε sε, Nyankopͻn na ͻsom kronkron wͻ no. Deε wͻn a wͻ‘fri N‘akyi fa akyitaafoͻ no (ka ne sε): ―Deε nti yεresom wͻn ne sε, sεdeε wͻ‘de yεn bεbεn Nyankopͻn. Nokorε sε Nyankopͻn bebu wͻn ntεm atεn wͻ deε wͻ‘nnte wͻn ho ase wͻ ho no ho. Nokorε sε, Nyankopͻn nkyerε obia ͻyε nkontompo, yε boniayεni no kwan.
4. Sε Nyankopͻn pεsε Onya ͻba a, anka Obeyi deε W‘abͻ no mu deε Ɔpε. Kronkron Hene ne no. Ɔne Nyankopͻn Baako no, Opumpuni no a Ɔkorͻn wͻ biribiara soͻ no.
5. Ɔde nokorε na εbͻͻ ͻsoro ne asaase; Ɔde adesaeε kata adekyeε so, εna Ɔde adekyeε nso kata adesaeε soͻ, εna W‘ama awia ne bosome abrε wͻn ho ase. Wͻn mu biara nam (ne kwan so) kͻsi εberε a yahyehyε. Ɛnyε Ɔne Otumfoͻ no a Otumi ade nyinaa yε, Bͻnefakyε Hene no?
6. Ɔbͻͻ mo firi honam baako pε mu, εna Ɔyεε ͻhokafoͻ firii ne mu, εna W‘asiane nyεmmoa nwͻtwe no (yoma, nantwie odwan ne abrekyie, onini ne ͻbedeε) mmienu mmienu ama mo.
Ɔbͻͻ mo wͻ mo maame nom yafunu mu, mmͻeε akyi mmͻeε akyi wͻ esum (ahodoͻ} mmiεnsa mu. Nyankopͻn ne no, (Ɔne) mo Wura no. Ahennie yε Nedea. Awurade biara nni hͻ gyesε Ɔno nko ara. Na afei adεn nti na moredane mo ho?
7. Sε moyi boniayε a, nokorε sε Nyankopͻn deε W‘anya ne ho kyεn mo. N‘ani nnye ho sε Nenkoa bεyε boniayεfoͻ. Sε moyi ayε a Ɔbεgye atom ama mo. Obia ͻso adesoa nnsoa obi adesoa. Mo Wura Nyankopͻn hͻ ne monkyi na Ɔbεbͻ mo deε moyͻeε (nyinaa) ho amaneε. Nokorε sε Ɔne deε εwͻ akoma mu no ho Nimdefoͻ.
8. Sε ͻhaw bi to onipa a, osu frε ne Wura Nyankopͻn dane ne ho (nyinaa) ma no, na sε Ɔkyε no Ne hͻ adom bi a, ne werε firi Nea na ͻresu frε no kane no, na ͻde biribi resusu no sεdeε ͻde bεyera Ne kwan no. Ka sε: ―Wodeε gye w‘ani wͻ wo boniayε no mu kakra. Nokorε sε, woka egya no mu foͻ no ho ―.
9. Enti obia ͻbrε ne ho ase (ma Nyankopͻn) anadwo berε, de n‘anim butu fͻm, na ogyina hͻ (som Nyame), yε ahwεyie wͻ Daakye no ho, na ͻhwehwε ne Wura Nyankopͻn ahummͻborͻ no, (ͻtesε obi a ͻnye nnie)? (Nkͻmhyεni), kasε: ―Enti wͻn a wͻnim ne wͻn a wͻ‘nnim yε pε?― Wͻn a wͻ‘de (saa Afutusεm yi) bεto wͻn adwene mu no ne nnipa mu mmadwemmafoͻ no.
10. (Nkͻmhyεni), ka sε: ―Menkoa a moagye adie, monsuro mo Wura Nyankopͻn. Wͻn a wͻ‘yε papa wͻ saa wiase yi mu no, wͻ papa (ho akatua); na Nyankopͻn asaase no terε. Nokorε sε, obetua akatua a enni ano pεpεεpε ama aboterεfoͻ no.
11. Ka sε: ―Medeε yahyε me sε menfa nokorε nsom Nyankopͻn, na memfa ͻsom ho anidie ne ahobraseε ma no;
12. Y‘ahyε me nso sε, menyε obi a odikan a w‘abrε neho ase wͻ Muslimifoͻ no mu―.
13. Ka sε: ―Medeε mesuro sε mεte me Wura Nyankopͻn (asɛm ho) atua, εnam Da Kεseε no asotwee no nti ―.
14. Ka sε: Medeε Nyankopͻn na mede nokorε som no, de m‘anidie ne ahobraseε ma no.
15. Enti modeε monfri N‘akyi nsom deε mopε (biara). Ka sε: ―Nokorε sε berεguofoͻ no ne wͻn a wͻ‘ayera wͻn ho ne wͻn abusuafoͻ wͻ Atemmuda no. Aane! εno ne berεguo pefee paa no.―
16. Wͻ‘benya akatasoͻ a efiri egya no mu (akata) wͻn so, asan (anya) akatasoͻ wͻ wͻn ase.
Woi na Nyankopͻn de hunahuna Nenkoa no; enti Menkoa, monsuro Me.
17. Wͻn a wͻ‘twe wͻn ho fri abosom ho sε wͻ‘nnsom wͻn, na wͻ‘dane wͻn ho ma Nyankopͻn no, wͻn wͻ anigyesεm. Enti bͻ Menkoa no anohoba.
18. Wͻn a wotie Asεm no na wͻ‘di emu papa no akyire no; woi nom na Nyankopͻn atene wͻn, na wͻn ne nnipa mu mmadwemmafoͻ no.
19. (Nkͻmhyεni), obi a asotwee no asεm no nokorε atia no no, wobetumi agye nea ͻwͻ Ogya no mu no nkwa?
20. Mmom wͻn a wͻ‘suro wͻn Wura Nyankopͻn no benya afie akεseε a yasi bi wͻ ne soro a nsubͻnten nenam aseε. (Woi yε) Nyankopͻn bͻhyε, (na) Nyankopͻn deε Ommu bͻhyε no so.
21. Wonhunuu sε Nyankopͻn Siane nsuo firi soro, εna Ɔma no nam asaase no mu kͻ nsuo aniwa mu, εna Ɔsan dema mfudeε sononko-sononko puepue, afei na ahoa, wobεhunu sε ayε sε akokͻ sradeε, afei na W‘ama no adwan? Nokorε sε afutusεm wͻ woi mu dema nnipa mmadwemmafoͻ no.
22. Enti obia Nyankopͻn abue n‘akoma ama Islam, na enti ͻwͻ nhyerεnee a efiri ne Wura Nyankopͻn hͻ no mu no, (saa nipa no tesε obi a ͻnam esum mu)? Enti due nka wͻn a wͻ‘yε akoma den wͻ Nyankopͻn Afutusεm no ho no. Saa nkorͻfoͻ no na wͻn wͻ ͻyera pefee mu no.
23. Nyankopͻn asiane Nsεmpa paa (Qur‘aan), Nwoma (a, emu nsεm no bi) sesε, (na) εfoa (emu nsεm no) soͻ; wͻn a wͻ‘suro wͻn Wura Nyankopͻn no wedeε woso (anaasε awͻse gu wͻn so) wͻ ho, ma wͻn honam ne wͻn akoma yε mmrε wͻ Nyankopͻn nkaekaeε no ho. Woi ne Nyankopͻn kwankyerε, Ɔde kyerε obi a Ɔpε kwan, na obi a Ɔbεyera no no, onnya ͻkwan kyerεfoͻ.
24. Enti obia ͻde n‘anim na εbehyia asotwe bͻne no wͻ Wusͻreε da no (saa nipa no tesε obia ͻbͻͻ ne ho ban frii egya no ho?) Yεbεka akyerε abͻneεfoͻ no sε: ―Monka deε monyaeε no nhwε!‖
25. Wͻn a wͻ‘dii wͻn anim kan no faa no atorᴐsԑm, enti asotwee no baa wͻn so wͻ εberε a na wͻ‘nnim deε efire.



QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49335
العمر : 72

QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR   QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR Emptyالثلاثاء 19 يوليو 2022, 7:53 pm

26. Enti Nyankopͻn maa wͻ‘kaa wiase asetena mu animguaseε no hwεe. Nokorԑ sԑ Daakye asotwee no deε εso paa, sε anka wͻ‘nim a.
27. Nokorε sε Ya‘yε mfatoho ahodoͻ pii wͻ saa Qur‘aan yi mu ama adasamma, sεdeε wͻ‘bεfa adwen anaa wͻ‘de betu wͻn ho foͻ.
28. Qur‘aan yε Arab kasa, deε akyea biara nni mu, sεdeε wͻ‘bεyε ahwεyie.
29. Nyankopͻn reyε mfatoho bi: ―Onipa a ͻwͻ ahokafoͻ pii na wͻn adwen nyε baako, ne onipa a otu ne ho ma ͻbarima fua pε, enti wͻn mfatoho yԑ pε? Aseda wͻ Nyankopͻn! Nanso nnipa pii nnim.
30. Nokorε sε (Nkͻmhyεni) wobewu, na nokorε nso sε wͻ‘nso bewu.
31. Afei nokorε sε, Wusͻreε da no mobεgye akyinnye wͻ mo Wura Nyankopͻn anim.
32. Enti hwan paa na ͻyε onipa bͻneni kyεn obia otwa nkontompo to Nyankopͻn soͻ na ͻfa Nokorε no atorͻsεm wͻ εberε a (Nokorε no) aba ne hͻ? Enti Amanehunu gya nnyε fie mma boniayεfoͻ no?
33. Obi a ͻde Nokorε aba na w‘agye (Nokorε no) adie (anaasε ͻfoa soͻ) no, saa nkorͻfoͻ no ne Nyame-surofoͻ no.
34. Wͻ‘benya deε wͻ‘pε biara wͻ wͻn Wura Nyankopͻn hͻ. Ɛno ne apapafoͻ no akatua.
35. Sεdeε Ɔbεpepa wͻn bͻne a w‘ayε no afiri wͻn soͻ, na Ɔde wͻn dwumadi pa a wͻ‘diiε ho akatua bεma wͻn.
36. Enti Nyankopͻn nnsom bo mma n‘akoa anaa? Wͻ‘de wͻn a wͻ‘de abata Neho (na entumi nyε huu) no hunahuna wo. Obia Nyankopͻn bεyera no no, (saa nipa no) nni ͻkwankyerεfoͻ.
37. Obia Nyankopͻn atene no no, obiara ntumi nyera no. Enti εnyε Nyankopͻn ne Otumfoͻ a Otumi ade nyinaa yε, Bͻne so awerεtͻ Wura no?
38. Sε wobisa wͻn sε: ―Hwan na ͻbͻͻ soro ne asasae a?― Deε wͻ‘bεka ne sε: ―Onyankopͻn―.
Ka sε: ―Moahunu deε mofri Nyankopͻn akyi su frε wͻn no, sε Nyankopͻn pε me bͻne a, wͻ‘betumi ayi Ne bͻne no (afri me so)? Anaa nso sε Ɔpε me ahummͻborͻ bi a wͻ‘betumi asi
N‘ahummͻborͻ no ho kwan anaa? Kasε: ―Nyankopͻn som bo mame. Nyankopͻn na wͻn a wͻ‘repε obi de wͻn ho atwere no no mfa wͻn ho ntwere no.
39. Ka sε: ‖Menkorͻfoͻ, modeε monyε moadwuma sεdeε mokwan kyerε (mo), nokorε sε menso mereyε adwuma, na εnkyε biara mobehunu,
40. Obi a animguaseε asotwee bεba neso, ne obi a daa asotwee bεba ne soͻ.
41. (Nkͻmhyεni) Yԑ‘de nokorε no na asiane Nwoma no ama woͻ ama adasamma (yie die). Enti obi a ͻbεfa tenenee (kwan) no, εwͻ ͻno ara ne kraa, na obi a ͻbεfa ͻyera (kwan no nso) etia ͻno ara ne kraa; na wonyε wͻn so hwεfoͻ.
42. Nyankopͻn yi (onipa) nkwa wͻ berε a wͻn awuo, ԑna wͻn a wͻ‘nya nnwuiε no nso εberε a wͻn ada. Afei na W‘ayi wͻn a yahyehyε owuo ama wͻn no (nkwa ama wͻn awu), na wͻn a aka no (a wͻn berε nsoeε a wͻn ada no) Ɔma wͻ‘san (ba nkwa mu bio) kͻpem εberε a yahyehyε (ama wͻn sε wͻ‘bεwuo). Nokorε sε nsεnkyerεnee wͻ woi mu ma wͻn a wͻ‘dwen.
43. Anaasε wͻn afri Nyankopͻn akyi afa ntwitwagyefoͻ bi? (Nkͻmhyεni), ka sε: ―Sε (wͻn ntwitwagyefoͻ no) nni hwee ho tumi, na wͻ‘nni adwene mpo a?‖
44. Kasε: Ntwitwagyeε nyinaa wͻ Nyankopͻn. Ɔno na ͻsoro ne asaase so ahennie (nyinaa) yε Ne dea. Nehͻ na mobεsan akͻ.
45. Sε yεbͻ Nyankopͻn nko ara din a, wͻn a wͻ‘nnye Daakye no nnie no akoma kyiri koraa, na sε yεbͻ wͻn a (wͻ‘de) bata Neho no din a wobehunu sε wͻn ani agyeε.
46. Kasε: ―Otwieduampͻn Nyankopͻn, ͻsoro ne asaase Bͻfoͻ, Ahuntasεm mu ne Badwa mu Nimdefoͻ, Wona Wobebu Wo nkoa ntεm atεn wͻ deε wͻ‘nnte wͻn ho ase wᴐ ho no ho―.
47. Sε abͻneεfoͻ no wͻ deε εwͻ asaase so nyinaa ne deε εte saa ka ho mpo a, anka wͻ‘de bεyε mpata (anya wͻn ho) afri Wusͻreε da no asotwee bͻne no mu. Deε wͻ‘nnsusuu ho no bεda adi afiri Nyankopͻn hͻ akyerε wͻn.
48. Bͻne a wͻ‘nyaeε no bεda adi akyerε wͻn, na deε wͻ‘dii ho fεw no betwa wͻn ho ahyia.
49. Sε ͻhaw bi to onipa a, osu frε Yεn (wͻ ahobraseε mu), nasε Yε‘sesa (ͻhaw no) de ahummͻborͻ bi firi Yεn hͻ dom no a, deε ͻka nesε: ―Ɛnam menimdeε so nti na yεde maa me―.
Daabi, εyε nsͻhwε, nanso wͻn mu pii nnim.
50. Nokorε sε wͻn a wͻ‘dii wͻn anim kan no kaa saa ara, na deε wͻ‘nyaeε no ho amma mfasoᴐ amma wͻn.



QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49335
العمر : 72

QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR   QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR Emptyالثلاثاء 19 يوليو 2022, 7:54 pm

51. Enti deε wͻ‘nyaeε no ho bͻne too wͻn. Abͻneεfoͻ a εwͻ saa nkorͻfoͻ yi (a yasoma wo wͻ wͻn hͻ no) mu no, bͻne bεto wͻn εnam deε wͻ‘nsa aka no ho nti, na wͻ‘nntumi nnsi ano kwan.
52. Enti wͻ‘nnim sε Nyankopͻn bae akyεdeε no mu ma obi a Ɔpε, εna Osusu nso (dema obi a Ɔpε?) Nokorε sε nsεnkyerεnee wͻ woi mu dema amanfoͻ a wͻ‘gye die.
53. (Nkͻmhyεni), ka sε: ―Menkoa a moayε bͻne atia mokraa, εmma mo mmpa aba wͻ Nyankopͻn ahummͻborͻ no ho; nokorε sε Nyankopͻn de bͻne biara kyε. Nokorε sε Ɔne Bͻnefakyε Hene, Ɔne Mmͻborͻhunufoͻ Hene no.
54. Na monane moho nkͻ mo Wura Nyankopͻn hͻ, na momrε moho ase ma no ansa na asotwee no aba mo so, (efrisԑ, saa berε no deε) monya mmoa.
55. Moni adepa a yasiane firi mo Wura Nyankopͻn hͻ abrε mo no akyi ansa na asotwee no aba moso mpofirem wͻ aberε a monnim,
56. Sεdeε ͻkra bi nkͻka sε: ―O, maberε magu sε m‘anyε m‘asεdeε a efri Nyankopͻn hͻ; na ampa sε na meka asereserefoͻ no ho‖.
57. Anaasε w‘ankͻka sε: ―Sε Nyankopͻn kyerεε me kwan a, anka mεka Nyamesurofoͻ no ho.
58. Anaasε εberε a wobεhunu asotwee no wannka sε: ―Sε menya kwan (kᴐ wiase) bio a, anka mεka apapafoͻ no ho‖.
59. Daabi, nokorε sε M‘ensεm no baa wohͻ na w‘annye anni na woyεε ahomasoͻ, na woka boniayεfoͻ no ho.
60. Wusͻreε da no, wobehunu wͻn a wͻ‘twaa nkontompo too Nyankopͻn soͻ no anim sε ayε tumm. Enti Amanehunu gya no nyε fie mma ahomasoͻfoͻ no?
61. Wͻn a wͻ‘suroo Nyankopͻn no, Nyankopͻn de wͻn nkunimdie bεgye wͻn nkwa, na bͻne (biara) nnto wͻn na wͻn werε nso nnho.
62. Nyankopͻn ne biribiara Bͻfo, na Ɔne biribiara Kyitaafoᴐ.
63. Ɔsoro ne asaase so akoradeε (nyinaa) yε Nedea; wͻn a wͻ‘nnye Nyankopͻn Nsεm no nnie no, saa nkorᴐfoᴐ no ne berεguofoͻ no.
64. (Nkͻmhyεni), ka sε: ―Abagyimifoͻ, morehyε me sε menfri Nyankopͻn akyi nsom ade foforͻ?‖
65. Nokorε sε (Nkͻmhyεni), yayi akyerε wone wͻn a wͻ‘dii w‘anim kan no sε: ‖Nokorε sε, sε wode biribi bata (Nyankopͻn) ho a, wo dwumadie bεyε kwa na w‘akͻka berεguofoͻ no ho.
66. Aane, Onyankopͻn (nko ara) na som no, na ka wͻn a wͻ‘yi (no) ayε no ho.
67. Wͻ‘mmfa obuo mma Nyankopͻn sεdeε εsεsε anka wͻ‘de ma no. Asaase nyinaa hyε Nensam wͻ Wusͻreε da no, na yεbεbobͻ soro nso wͻ nensa nifa mu. Kronkron Hene ne no, Ɔso Korͻn kyεn deε wͻ‘de bata (Neho no).
68. Yεbεbͻ Totorobεnto no mu, na wͻn a wͻn wͻ soro ne wͻn a wͻn wͻ asaase so nyinaa betwitwa ahwe awu, gyesε nea Nyankopͻn pε. Afei yεbͻ mu bio a, wobehunu sε, wͻ‘gyina hͻ rehwε (Wusͻreε da no).
69. Asaase de ne Wura Nyankopͻn nhyerεnee bεhyerεn, na yεde Nwoma no bεto hͻ (abie mu); na yεde Nkͻmhyεfoͻ no ne adansefoͻ no aba; na yεde nokorε no bebu wͻn ntεm atεn na yenni wͻn amim.
70. Yεbetua ͻkra biara dwuma a odiiε so ka pεpεεpε; Onim dwuma a wͻ‘die biara.
71. Yε‘bεka wͻn a wͻ‘yii boniayε no so akuo-akuo akͻ Amanehunu gya no mu, akͻpem sε wͻ‘bεba (egya no) ho (wͻ εberε) a yabuebue n‘apono no. (Egya no) so awεnfoͻ no bεka akyerε wͻn sε: ―Enti Asomafoͻ anfiri mo mu amma mo hͻ a wͻ‘bεkenkan mo Wura Nyankopͻn nsεm no kyerεε mo, εna wͻ‘bͻͻ mo kͻkͻ fa mo nnεda yi nhyiamu ho?‖ Wͻ‘bεka sε: ―Aane! Nanso asotwee no asεm no ayε nokorε atia boniayεfoͻ no ―.
72. Yε‘bεka akyerε wͻn sε: ‖Monwura Amane-hunu gya no apono no mu nkͻtena hͻ afe bͻͻ.
Nokorε sε, εhͻ yε efie bͻne paa ma ahomasoͻfoͻ no.
73. Yεde wͻn a wͻ‘suroo wͻn Wura Nyankopͻn no nso bεkͻ Soro Aheman no mu akuo-akuo.
Kͻpem sε wͻ‘bεduru hͻ na yεbebue n‘apono no; εhͻ awεmfoͻ no bεka akyerε wͻn sε: ―Asomdwiε wͻ moso, moadi moho nni anaasε mommo ne yͻ; monwura (Aheman no) mu na monkͻtena hͻ afe bͻͻ.
74. (Agyidiefoͻ no) bεka sε: ―Aseda wͻ Nyankopͻn a W‘adi Nebͻhyε so ama yεn, na W‘ama yadi adeε wͻ asaase no soͻ, ama yetumi tena Aheman no mu babiara a yεpε‖. Sεdeε adwumayεfoͻ no akatuapa siteε!
75. Wobehunu Soro abͻfoͻ no sε wͻ‘atwa Ahennwa no ho ahyia de wͻn Wura Nyankopͻn ayeyie abodin no rebͻ no mmranee. Yεde nokorε no abu wͻn ntεm atεn, na yεbεka sε: ―Aseda wͻ Onyankopͻn, Abͻdeε nyinaa Wura no‖.



QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
 
QUR’AAN 39, SUURATU-ZUMAR
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Az-Zumar
» Az-Zumar
» Az-Zumar
» Az-Zumar
» Az-Zumar

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات إنما المؤمنون إخوة (2024 - 2010) The Believers Are Brothers :: (English) :: The Holy Quran is translated :: Asante-
انتقل الى: