منتديات إنما المؤمنون إخوة (2024 - 2010) The Believers Are Brothers

(إسلامي.. ثقافي.. اجتماعي.. إعلامي.. علمي.. تاريخي.. دعوي.. تربوي.. طبي.. رياضي.. أدبي..)
 
الرئيسيةالأحداثأحدث الصورالتسجيل
(وما من كاتب إلا سيبلى ** ويبقى الدهر ما كتبت يداه) (فلا تكتب بكفك غير شيء ** يسرك في القيامة أن تراه)

soon after IZHAR UL-HAQ (Truth Revealed) By: Rahmatullah Kairanvi
قال الفيلسوف توماس كارليل في كتابه الأبطال عن رسول الله -صلى الله عليه وسلم-: "لقد أصبح من أكبر العار على أي فرد مُتمدين من أبناء هذا العصر؛ أن يُصْغِي إلى ما يظن من أنَّ دِينَ الإسلام كَذِبٌ، وأنَّ مُحَمَّداً -صلى الله عليه وسلم- خَدَّاعٌ مُزُوِّرٌ، وآنَ لنا أنْ نُحارب ما يُشَاعُ من مثل هذه الأقوال السَّخيفة المُخْجِلَةِ؛ فإنَّ الرِّسَالة التي أدَّاهَا ذلك الرَّسُولُ ما زالت السِّراج المُنير مُدَّةَ اثني عشر قرناً، لنحو مائتي مليون من الناس أمثالنا، خلقهم اللهُ الذي خلقنا، (وقت كتابة الفيلسوف توماس كارليل لهذا الكتاب)، إقرأ بقية كتاب الفيلسوف توماس كارليل عن سيدنا محمد -صلى الله عليه وسلم-، على هذا الرابط: محمد بن عبد الله -صلى الله عليه وسلم-.

يقول المستشرق الإسباني جان ليك في كتاب (العرب): "لا يمكن أن توصف حياة محمد بأحسن مما وصفها الله بقوله: (وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِين) فكان محمدٌ رحمة حقيقية، وإني أصلي عليه بلهفة وشوق".
فَضَّلَ اللهُ مِصْرَ على سائر البُلدان، كما فَضَّلَ بعض الناس على بعض والأيام والليالي بعضها على بعض، والفضلُ على ضربين: في دِينٍ أو دُنْيَا، أو فيهما جميعاً، وقد فَضَّلَ اللهُ مِصْرَ وشَهِدَ لها في كتابهِ بالكَرَمِ وعِظَم المَنزلة وذَكَرَهَا باسمها وخَصَّهَا دُونَ غيرها، وكَرَّرَ ذِكْرَهَا، وأبَانَ فضلها في آياتٍ تُتْلَى من القرآن العظيم.
(وما من كاتب إلا سيبلى ** ويبقى الدهر ما كتبت يداه) (فلا تكتب بكفك غير شيء ** يسرك في القيامة أن تراه)

المهندس حسن فتحي فيلسوف العمارة ومهندس الفقراء: هو معماري مصري بارز، من مواليد مدينة الأسكندرية، وتخرَّجَ من المُهندس خانة بجامعة فؤاد الأول، اشْتُهِرَ بطرازهِ المعماري الفريد الذي استمَدَّ مَصَادِرَهُ مِنَ العِمَارَةِ الريفية النوبية المَبنية بالطوب اللبن، ومن البيوت والقصور بالقاهرة القديمة في العصرين المملوكي والعُثماني.
رُبَّ ضَارَّةٍ نَافِعَةٍ.. فوائدُ فيروس كورونا غير المتوقعة للبشرية أنَّه لم يكن يَخطرُ على بال أحَدِنَا منذ أن ظهر وباء فيروس كورونا المُستجد، أنْ يكونَ لهذه الجائحة فوائدُ وإيجابيات ملموسة أفادَت كوكب الأرض.. فكيف حدث ذلك؟!...
تخليص الإبريز في تلخيص باريز: هو الكتاب الذي ألّفَهُ الشيخ "رفاعة رافع الطهطاوي" رائد التنوير في العصر الحديث كما يُلَقَّب، ويُمَثِّلُ هذا الكتاب علامة بارزة من علامات التاريخ الثقافي المصري والعربي الحديث.
الشيخ علي الجرجاوي (رحمه الله) قَامَ برحلةٍ إلى اليابان العام 1906م لحُضُورِ مؤتمر الأديان بطوكيو، الذي دعا إليه الإمبراطور الياباني عُلَمَاءَ الأديان لعرض عقائد دينهم على الشعب الياباني، وقد أنفق على رحلته الشَّاقَّةِ من مَالِهِ الخاص، وكان رُكُوبُ البحر وسيلته؛ مِمَّا أتَاحَ لَهُ مُشَاهَدَةَ العَدِيدِ مِنَ المُدُنِ السَّاحِلِيَّةِ في أنحاء العالم، ويُعَدُّ أوَّلَ دَاعِيَةٍ للإسلام في بلاد اليابان في العصر الحديث.


 

 QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49101
العمر : 72

QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Empty
مُساهمةموضوع: QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML   QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 10:24 pm

سورةُ النمل
QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML
(ME HYJ ASEJ WC) ONYANKOPͻN DIN MU, AHUMMͻBORͻ HENE, ƆDΕΕFOͻ HENE
1.Toaa – Siin. Woi yε Qur‘aan mu nsɛm, ԑyԑ Nwoma a ɛda (biribiara) adi pefee.
2. (Ɛyε) kwankyerε ne anigyesεm ma agyidiefoͻ no.
3. Wͻn a wͻ‘frε Nyame wͻ nebrε mu na wͻ‘yi Zaka, na wͻn adwen si wͻn pi wͻ Daakye no ho no.
4. Nokorε sε, wͻn a wͻ‘nnye Daakye no nnie no Y‘ama wͻn dwumadi (bͻne no) ayε wͻn (aniso) fε, enti wͻ‘redi akͻneaba sε anifirafoͻ.
5. Saa nkorͻfoͻ no na wͻn wͻ asotwee bͻne no. Wͻn na Daakye no mu no wͻ‘ne berεguofoͻ no.
6. (Nkͻmhyεni), nokorε sε wonsa kaa Qur‘aan yi fri Onyansafoͻ, Nimdefoͻ no hͻ.
7. Kae εberε a Mose ka kyerεε n‘abusuafoͻ sε: ―Nokorε sε m‘ahunu egya; mede ho amaneε bεba abεbͻ mo anaasε mede nsramma bi bεba ama moaka moho hye ―.
8. Ɛberε a ͻbaa hoo no, yεfrεε no sε: ‖Nhyira ne nea ͻwͻ egya no mu no, ne obiara a ͻwͻ ho.
Kronkron Hene ne Nyankopͻn, Abͻdeε nyinaa Wura no―
9. Mose, nokorε sε εyε Me, Onyankopͻn Otumfoͻ no a Otumi ade nyinaa yε, Onyansafoͻ no.
10. To wopoma no to fͻm. Ԑberε a ohunuu sε εrekeka neho tesε ͻwͻ no, ͻdanee ne ho dwanee
a wanhwε n‘akyi. (Yε‘kaa sε): ―Mose, ensuro nokorε sε asomafoͻ no nnsuro wͻ M‘anim.
11. Na mmom obi a wayε bͻne na εno akyiri no ͻde papa ahyε bͻne no anan mu no, nokorε sε, Mene Bͻnefakyε Hene, Mmͻborͻhunufoͻ Hene.
12. Enti fa wonsa hyε wo koko mu, εbεba fitaa a εni nkekaawa biara. (Woi nom ka) nsεnkyerεnee nkron a wode rekͻ Farao ne nenkorͻfoͻ hͻ no ho. Nokorε sε wͻ‘yε amanfoͻ a wͻ‘yε abͻneεfoͻ paa.
13. Ɛberε a Yε‘nsεnkyerεnee pefee a wͻ‘tumi hunu baa wͻn hͻ no, deε wͻ‘kaeε ne sε: ‖Woi deε εyε nkoyaa pefee‖.
14. Wͻ‘ko tiae aberε nso a wͻn akoma gye tom (sε εyε nokorε a efri Nyame hͻ), εnam bͻne ne ahomasoͻ nti. Enti hwε sεdeε nsεmͻnedifoͻ no awieε si wieε.
15. Ampa nso sε Yε‘maa Dawid ne Solomon nimdeε. Wͻn mmienu kaa sε: ―Aseda wͻ Nyankopͻn a W‘ahyε yεn animuonyam kyεn Nenkoa agyidiefoͻ no mu bebree ―.
16. Solomon bedii Dawid adeε, na ͻkaa sε: ―Amanfoᴐ, yakyerε yεn nnomaa kasaa εna yama yεn biribiara. Nokorε sε, woi yε adom a εda adi pefee‖.
17. Na Jinn ne nnipa ne nnomaa, na ԑboa wᴐn ho ano ma Solomon sԑ asraafoᴐ dͻm, na wᴐ‘hyehyε wͻn ho paa (wͻ amia mu) akuo-akuo (deε odi hͻ deε odi hͻ).
18. (Wͻ‘sii mu) kͻpem sε wͻ‘duruu Ntεteaa bonhwa no mu. Ntεteaa no baako kaa sε: ―Ntεteaa, (monka moho) nkowura moatenaeε, na anyε a Solomon ne nedͻm betwi afa moso atiatia moso (akunkum mo) wͻ aberε a wͻ‘nnim.
19. (Solomon) wewene seree wͻ tεteaa no asεm no ho. Ͻkaa sε: ―Me Wura Nyankopͻn (mesrε sε) dom me na mentumi nyi W‘adom a wode adom me ne m‘agya no so ayε, na (boa me) ma
mentumi nni dwuma pa a W‘ani bεgye ho, na fa W‘ahummͻborͻ so fa me wura Wonkoa pa no mu.
20. Solomon hwehwεε nnomaa no mu, na ͻkaa sε: ―Adεn nti na menhunu Hudhud? Anaa ͻka wͻn a wͻ‘amma no ho?
21. Nokorε sε, mede asotwee a ano eε den paa bεtwe n‘aso anaasε meku no, anaasε gyesε ͻde nyinasoͻ pefee bi berε me ―.
22. Hudhud ankyεre pii (na ͻbaeε), na ͻbεkaa sε: ―M‘ahunu adeε bi a wonhunuiε. Mede amaneε pefee bi fri Saba‘a na aberε woͻ.
23. Mehunuu ͻbaa bi sε ͻno na ͻdi wͻn so hemaa; yama no biribiara, na ͻwͻ ahennie a εsoo paa.
24. Mekͻtoo no sε ͻne nenkorͻfoͻ no afri Nyankopͻn akyi som awia; na ͻbonsam ama wͻn dwumadi (bͻne no) ayε wͻn aniso fε, ama w‘asi wͻn (kwan pa no ho) kwan, enti wͻ‘nni kwankyerε --
25. (Ɛnam saa) nti wͻ‘nnsom Nyankopͻn a ͻda deε asuma wͻ soro ne asaase so adie, na Onim deε mode suma ne deε moda no adie no.



QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49101
العمر : 72

QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML   QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 10:28 pm

26. Onyankopͻn, awurade foforͻ biara nnihͻ gyesε Ɔno nko ara, Ɔne Ahennwa kεseε no Wura no ―.
27. Solomon kaa sε: ―Yε‘bεhwε sε, deε woreka no yε nokorε anaasε woka nkontompofoͻ no ho.
28. Fa menwoma yi kͻ na fa kͻma wͻn, na afei dane woho fri wͻn ho (bra), na yεnhwε (mmuaeε) a wͻ‘de bεba―.
29. (Ɔhemaa no) kaa sε: ‖Nhemfo, nokorε sε yεde animuonyam nwoma bi aberε me.
30. Nokorε sε efri Solomon hͻ, na nokorε sε (me hyj asej wc) Nyankopͻn din mu, Ahummͻborͻ Hene, Ɔdεεfoͻ Hene. (Bismi Laahir-Rah‘maanir-Rahiim):
31. (Emu nsεm ne sε): ―Monhwε na moanyε ahomasoͻ antia me, na mmom momra mehͻ sε Muslimifoͻ wͻ ahobraseε mu.
32. (Ɔhemaa no) kaa sε: Nhemfo, mo mame adwen wͻ m‘asεm yi ho. Menfa adwen wͻ asεm bi ho gyesε moka me ho (ne me dwene ho) ansa.
33. (Nhemfo no) kaa sε: ―Yεn ho yε den paa, na yεwͻ ͻkoo mu nso ahoͻden papaapa; na wohɔ na tumi no wͻ, enti hwε deε wobεhyε sε yεnyε‖.
34. (Ɔhemaa no) kaa sε: ―Nokorε sε, (Solomon) nhemfo no, sε wͻ‘wura kuro bi mu a wͻ‘sεe no pasaa, na wͻ‘brε kuro no mu atitiriwfoͻ ne adehyeε no ase korakora. Na saa na wͻ‘yε‖.
35. Nokorԑ sԑ mede akyεdeε bԑsoma ama yεde akͻma wͻn na yahwε (mmuaε) a asomafoͻ no bεsan de aba ―.
36. Ɛberε a (asomafoͻ no) baa Solomon hͻ no, ͻkaa sε: ―Ahonya deε na mode rema no abu me soͻ? Deε Nyankopͻn de ama me no kyεn deε Ɔde ama mo. Daabi, mona moanigye moakyεdeε no ho ―.
37. (Solomon ka kyerεε Ɔhemaa no bͻfo panin no sε): ―San wakyi kͻ wͻn hͻ, na yεde dͻm a wͻ‘nntumi nyina ano bεba wͻn so, na y‘abetu wͻn mu atitiriwfoͻ no afri kuro no mu, na y‘agu
wͻn anim ase ―.
38. (Solomon) kaa sε: ‖Mpanimfoͻ, momu hwan na ͻde n‘ahennwa no bεbrε me ansa na wͻ‘de ahobraseε aba me hᴐ?‖
39. Jinn no mu ͻhodenfoͻ (Ifriit) kaa sε: ―Mede bεbrε wo ansa na w‘asͻre afri faako a woteε yi.
Nokorε sε mewͻ ahoͻden afei medi nokorε wͻ adwuma a εte saa no ho.
40. Nea ͻwͻ Nyamesεm Nwoma no ho nimdeε no kaa sε: ―Mede bεbrε wo ntεmso (tesε obi abͻ na‘ani ateε). Ԑberε a Solomon hunuu sε (Ɔhemaa no ahennwa) no si n‘anim no, ͻkaa sε: ―Woi
yε adom a efri me Wura Nyankopͻn hͻ sεdeε Ɔde bεsͻ me ahwε sε meyi (N‘ayε) anaa meyi (no) boniayε. Obi a obeyi (Nyankopͻn) ayε no, oyi ayε dema ͻno ara neho, na obia obeyi boniayε no nso nokorε sε, me Wura Nyankopͻn deε W‘anya Neho, Ɔne Adom ne Animuonyam Hene.
41. (Solomon) kaa sε: ―Monyε nsakraeε wͻ n‘ahennwa no ho ma no na yεnhwε sε w‘anya kwankyerε, anaasε ͻka wͻn a wͻ‘nnyaa kwan kyerε no ho.―
42. Ɛberε a ͻbaeε no yεkakyerεε no sε: ―Enti w‘ahennwa no sei na εteε?‖ Ɔkaa sε: ―Ɛbεka sε εyε noa ―.(Solomon kaa sε): Y‘adi kan anya ɛho nimdeε ansa na ͻreba. Na yε‘deε yε‘yε Muslimifoͻ dada‖.
43. Deε na (Ɔhemaa Bilqiis) fri Nyankopͻn akyi somoeε no sii no (Nyamesom ho) kwan efrisε na ͻka amanfoͻ boniyεfoͻ no ho.
44. Yε‘ka kyerεε (Ɔhemaa) no sε: ―Wura ahemfie kεseε no mu‖. Ɛberε a ohunuuiε no n‘adwen yεε no sε εyε asu tadeε bi, enti (ͻpagya n‘ataadeε) yii nenan ho. Solomon kaa sε: ―Ɛyε ahemfie
a yεde nhwehwε na ayε no kokwakokwa―. Ɔhemmaa Bilqiis kaa sε: ‖Me Wura Nyankopͻn, nokorε sε m‘ayε bͻne atia me ho, na m‘aka Solomon ho abrε me ho ase (sε Muslim) de ama Abͻdeε nyinaa Wura no.
45. Nokorε nso sε Yε‘somaa Samuudfoͻ nua Soalhu maa no kͻͻ wͻn hͻ sε (ͻnkͻka nkyerε wͻn) sε: ―Monsom mo Wura Nyankopͻn―. Na hwε, wͻ‘bεyεε akuo mmienu a wͻ‘reko tia wͻn ho.
46. (Soalhu) kaa sε: ‖Menkorͻfoͻ, adεn nti na morepere moho de bͻne adi papa anim kan?
Adεn nti na monsrε Nyankopͻn hͻ bͻnefakyε sεdeε ebia yεbehu mo mmͻbͻ?‖
47. Wͻ‘kaa sε: ―Wone wͻn a wͻ‘ka wo ho no yε mmusuo ma yεn―. Soalhu kaa sε: ‖Mo mmusuo no fri Nyankopͻn hͻ; daabi, moyε nnipa a mowͻ nsͻhwε mu―.
48. Na mmarima nkron bi wͻ kuro no mu a wͻ‘di nsεmmͻne wͻ asaase no so a wͻ‘nnyε ntotoeε pa.
49. Wͻ‘kaa sε: ―Monfa Nyankopͻn nni nse nkyerε moho-moho sε, yεbεkͻ akͻto ahyε Soalhu ne n‘abusuafoͻ so anadwo, na yaka akyerε nenkorͻfoͻ sε: ―Yennim ͻne n‘abusuafoͻ wuo no ho hwee, na nokorε na yεreka no―.
50. Enti wͻ‘bͻͻ pͻ paa, na Yεn nso Yε‘bͻͻ pͻ paa wͻ aberε a na wͻ‘nnim.



QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49101
العمر : 72

QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML   QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 10:29 pm

51. Enti hwε sεdeε wͻn pͻbͻͻ no aweε si wieε! Nokorε, Yε‘sεee wͻ‘ne wͻn nkorͻfoͻ no nyinaa pasaa.
52. Sεdeε wͻn afie si yͻeε no-, adane amanfoo, εnam wͻn bͻne nti. Nokorε sε nsεnkyerεnee wͻ woi mu dema amanfoͻ a wͻnim.
53. Yε‘gyee wͻn a wͻ‘gye diiε no a na wͻ‘suro Nyame no nkwa.
54. Lut nso, εberε a ͻka kyerεε nenkorͻfoͻ no sε: ―Adεn, mobu bra bͻne wͻ aberε a moani tua?
55. Mofri mmaa no akyi de akͻnnͻ kͻ mmarima so? Daabi, moyε amanfoͻ bi a moadwen awuo.
56. Nanso mmuaeε a nenkorͻfoͻ no de maeε ara ne sε, wͻ‘kaa sε: ―Montu Lut ne nenkorͻfoͻ no mfri mo kuro no mu. Nokorε sε wͻ‘yε nnipa a wͻ‘di wͻn ho nni (anaa wͻ‘repε akyerε sε wͻn na wͻ‘di wͻn ho nni).
57. Enti Yε‘gyee no ne n‘abusuafoͻ nkwa, gyesε neyere. Yε‘hyehyε maa no sε ͻbεka wͻn a wͻ‘bεka akyire no ho.
58. Yε‘tͻͻ nsuo bi paa guu wͻn so. Na εyε nsutͻ bͻne paa dema amanfoͻ a yabͻ wͻn kͻkͻ no.
59. (Nkͻmhyεni), ka sε: ―Aseda wͻ Nyankopͻn, na Asomdwiε nka Nenkoa no a W‘ayi wͻn no.
Nyankopͻn na Ͻyε, anaasε deε wͻ‘de bata Neho no (na εyε)?‖
60. Anaasε hwan ne Nea Ɔbͻͻ soro ne asaase, na Osiane nsuo fri soro dema mo na Yε‘de ma mfuo yε fεfεεfε? Ɛnyε motumi mu na εma emu nnua no nyini. Enti awurade bi wͻhͻ ka Nyankopͻn ho? Daabi, nanso wͻ‘yε nnipa a wͻ‘de biribi toto (Nyankopͻn ho).
61. Anaasε hwan na w‘ayε asaase so asetena, εna Ɔde nsuo ahyehyε mfimfii, εna Ɔde mmepͻ asisi so pintinn, εna Ɔde εhyeε ato ͻpo mmienu (nsupa a εyε dε ne nkyenenkyene nsuo) no ntεm. Enti awurade bi wͻhͻ ka Nyankopͻn ho? Daabi, nanso wͻn mu pii nnim.
62. Anaasε hwan na Otie ͻwerεhoni sufrε, sε osu frε Nyankopͻn a, na Oyi ͻhaw no (fri nesoͻ), εna Wayε mo adedifoͻ anaasε anaamusifoͻ wͻ asaase no soͻ? Enti awurade bi wͻhͻ ka
Nyankopͻn ho? Nanso kakraabi na mokaeε.
63. Anaasε hwan na Ɔkyerε mo kwan wͻ asaase so, ne ͻpo so sum mu, na hwan na Ɔsoma mframa sε anigyesεm de di N‘ahummͻborͻ no (a εne nsutͻ no) anim kan? Enti awurade bi wͻhͻ ka Nyankopͻn ho? Nyankopͻn yε Kokroko kyεn deε wͻ‘de bata Neho no.
64. Anaasε hwan na Ɔhyεε abͻdeε aseε, na Ɔsan bͻ bio, anaasε hwan na Ɔbͻ mo akͻnhoma fri soro ne asaase soͻ? Enti awurade bi wͻhͻ ka Nyankopͻn ho? Ka sε: ‖Monfa monyinasoͻ
mmra, sε moyε nokwafoͻ ampa a.
65. (Nkͻmhyεni), ka sε: ‖Obiara nni soro ne asaase so a onim asumasεm no, gyesε Nyankopͻn; na wͻ‘nnim ɛberε korͻ a wͻ‘bεsͻre afri owuo mu ―.
66. Daabi, wͻ‘nni Daakye no ho nimdeε. Daabi, wͻn adwen nnsi pi wͻ ho. Daabi, wͻn ani afira koraa wͻ ho.
67. Deε wͻn a wͻ‘nnye nnie no keka ne sε: ―Enti sε yεn, ne y‘agyanom (wu) dane mfuturo a, ampa sε yεbεsan apue (aba nkwa mu bio)?
68. Ampa sε yεde woi ahyε yεn ne y‘agyanom a wͻ‘dii kan no bͻ. Nokorε sε woi deε tetefoͻ no anansesεm ―.
69. Ka sε: ―Montu kwan wͻ asaase no so na monhwε sεdeε abͻneεfoͻ no awieε si wieε.
70. Ԑmma wowerε nnho wͻ wͻn ho, na εmma w‘akoma nha wo fa pͻ a wͻ‘rebͻ no ho.
71. Deε wͻ‘ka ne sε: ‖Dabεn na saa bͻhyε yi (bεba), sε moyε nokwafoͻ ampa a ―.
72. Ka sε: ―Ebia deε morepre ho no bi mpo abεn mo ―.
73. Nokorε sε, wo Wura Nyankopͻn adom a εwͻ adasamma soͻ no so paa. Nanso wͻn mu dodoͻ no ara na wͻ‘nnyi (Onyankopͻn) ayε.
74. Nokorε nso sε, wo Wura Nyankopͻn Nim deε εwͻ wͻn akoma mu ne deε wͻ‘da no adie.
75. Biribiara a asuma wͻ ͻsoro ne asaase soͻ no nyinaa wͻ Nwoma pefee no mu.



QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 49101
العمر : 72

QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML   QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 10:30 pm

76. Nokorε sε, saa Qur‘aan yi kasa fa nneεma pii a Israel mma no nnte wͻn ho ase wᴐ ho no ho.
77. Nokorε nso sε, (Qur‘aan) yε kwan kyerε (Nwoma) ne ahummͻborͻ dema agyidiefoͻ no.
78. Nokorε sε, wo Wura Nyankopͻn de N‘atemmuo no bebu wͻn ntεm atεn. Ɔne Otumfoͻ a Otumi ade nyinaa yε, Ɔne Onimdefoͻ no.
79. Enti fa woho to Nyankopͻn so; nokorε sε, wogyina nokorε pefee no so.
80. Nokorε sε, wontumi mma owufoͻ nte asεm, na wontumi nso mma ͻsosifoͻ nnte frε wͻ εberε a wadane neho redwane kͻ.
81. Wontumi nso nkyerε anifirafoͻ kwan mfri wͻn yeraa mu. Nea wobetumi ama no ate ne obi a ͻgye Yεn Nsεm no die, na wͻ‘yε Muslimifoͻ, (brε wͻn ho ase dema Nyame).
82. Sε asεm no berε no so tia wͻn a, Yε‘beyi Aboa afri asaase mu ama ͻne wͻn abεkasa, efrisε adasamma nnye Yεn Nsεm no nni.
83. Ɛda a Yε‘bεboa ͻman biara mu fekuo no a wͻ‘annye Yεn Nsεm no annie no ano no, yεbεhyehyε wͻn akuo akuo.
84. Kͻpem sε, wͻ‘bεba (aseni bea hͻ); Nyankopͻn bεka sε: ‖Enti moanye Mensεm no anni wͻ aberε a monni ho nimdeε? Enti dwuma bεn na modii no (wͻ wiase)?‖
85. Asεm no bεtͻ wͻn so, εnam wͻn bͻne a wͻ‘diiε ho nti, enti wͻ‘nnkasa.
86. Enti wͻ‘nnhunuu sε Ya‘yε anadwo ama wͻn a wͻ‘de gye wͻn ahome, εna adekyeε nso wͻ‘de hunu adeε (dehwehwε akͻnhoma)? Nokorε sε nsεnkyerεnee wͻ woi mu ma amanfoͻ a
wͻ‘gye die.
87. Ɛda a yεbεbͻ Totorobεnto no mu no, ehuu kεseε paa bεbͻ wͻn a wͻn wͻ soro ne asaase so nyinaa, gyesε obia Nyankopͻn pε. Na obiara bεba Nehͻ wͻ ahobraseε mu.
88. Na mmepͻ no a wohunu na w‘adwen yε wo sε esisi hͻ pintinn a εnkeka ne ho no, εbetwa mu sεdeε mununkum si twa mu no. Saa ara na Nyankopͻn a Wabͻ biribiara yie no nsa ano adwuma teε. Nokorε sε Ɔne dwuma a modie no {nyinaa} ho Amane bͻfoͻ.
89. Obi a ͻde papa bi bεba no ͻwͻ ho nhyira a εkyεn saa, na wͻn na saa Da no hubͻ no mu no wͻ‘benya ahotᴐ.
90. Na obi a ͻde bͻne bεba no, wͻn anim so na yεbεto wͻn atwene wͻ Ogya no mu. Enti εnyε dwuma a modiiε no so na yεbetua mo so ka?
91. Medeε deε yahyε me nesε mensom saa Kuro (Maka) yi Wura Nyankopͻn no a W‘ayε (kuro yi) kronkron na biribiara yε Nedea no. Yahyε me nso sε menka Muslimifoͻ no ho,
92. Na menkenkan Qur‘aan. Enti obi a ͻbεtenee no, ͻtene ma ͻno ara neho; na obi a ͻbεyera no nso, ka sε: ―Medeε meka kͻkͻbͻfoͻ no ho―.
93. (Nkͻmhyεni), ka sε: ‖Aseda nyinaa wͻ Nyankopͻn. Ɔbεkyerε mo Nensεnkyerεnee ama mo ahunu. Na wo Wura Nyankopͻn mmuu N‘ani nguu dwuma a modie no so.



QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
 
QUR’AAN 27, SUURATUN-NAML
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» QUR’AAN 53, SUURATUN-NAJM
» 53 - Suuratun-Naj'm
» QUR’AAN 78, SUURATUN-NABA’
» 16 - Suuratun-Nah'l
» QUR’AAN 24, SUURATUN-NUUR

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات إنما المؤمنون إخوة (2024 - 2010) The Believers Are Brothers :: (English) :: The Holy Quran is translated :: Asante-
انتقل الى: