منتديات إنما المؤمنون إخوة (2024 - 2010) The Believers Are Brothers

(إسلامي.. ثقافي.. اجتماعي.. إعلامي.. علمي.. تاريخي.. دعوي.. تربوي.. طبي.. رياضي.. أدبي..)
 
الرئيسيةالأحداثأحدث الصورالتسجيل
(وما من كاتب إلا سيبلى ** ويبقى الدهر ما كتبت يداه) (فلا تكتب بكفك غير شيء ** يسرك في القيامة أن تراه)

soon after IZHAR UL-HAQ (Truth Revealed) By: Rahmatullah Kairanvi
قال الفيلسوف توماس كارليل في كتابه الأبطال عن رسول الله -صلى الله عليه وسلم-: "لقد أصبح من أكبر العار على أي فرد مُتمدين من أبناء هذا العصر؛ أن يُصْغِي إلى ما يظن من أنَّ دِينَ الإسلام كَذِبٌ، وأنَّ مُحَمَّداً -صلى الله عليه وسلم- خَدَّاعٌ مُزُوِّرٌ، وآنَ لنا أنْ نُحارب ما يُشَاعُ من مثل هذه الأقوال السَّخيفة المُخْجِلَةِ؛ فإنَّ الرِّسَالة التي أدَّاهَا ذلك الرَّسُولُ ما زالت السِّراج المُنير مُدَّةَ اثني عشر قرناً، لنحو مائتي مليون من الناس أمثالنا، خلقهم اللهُ الذي خلقنا، (وقت كتابة الفيلسوف توماس كارليل لهذا الكتاب)، إقرأ بقية كتاب الفيلسوف توماس كارليل عن سيدنا محمد -صلى الله عليه وسلم-، على هذا الرابط: محمد بن عبد الله -صلى الله عليه وسلم-.

يقول المستشرق الإسباني جان ليك في كتاب (العرب): "لا يمكن أن توصف حياة محمد بأحسن مما وصفها الله بقوله: (وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِين) فكان محمدٌ رحمة حقيقية، وإني أصلي عليه بلهفة وشوق".
فَضَّلَ اللهُ مِصْرَ على سائر البُلدان، كما فَضَّلَ بعض الناس على بعض والأيام والليالي بعضها على بعض، والفضلُ على ضربين: في دِينٍ أو دُنْيَا، أو فيهما جميعاً، وقد فَضَّلَ اللهُ مِصْرَ وشَهِدَ لها في كتابهِ بالكَرَمِ وعِظَم المَنزلة وذَكَرَهَا باسمها وخَصَّهَا دُونَ غيرها، وكَرَّرَ ذِكْرَهَا، وأبَانَ فضلها في آياتٍ تُتْلَى من القرآن العظيم.
(وما من كاتب إلا سيبلى ** ويبقى الدهر ما كتبت يداه) (فلا تكتب بكفك غير شيء ** يسرك في القيامة أن تراه)

المهندس حسن فتحي فيلسوف العمارة ومهندس الفقراء: هو معماري مصري بارز، من مواليد مدينة الأسكندرية، وتخرَّجَ من المُهندس خانة بجامعة فؤاد الأول، اشْتُهِرَ بطرازهِ المعماري الفريد الذي استمَدَّ مَصَادِرَهُ مِنَ العِمَارَةِ الريفية النوبية المَبنية بالطوب اللبن، ومن البيوت والقصور بالقاهرة القديمة في العصرين المملوكي والعُثماني.
رُبَّ ضَارَّةٍ نَافِعَةٍ.. فوائدُ فيروس كورونا غير المتوقعة للبشرية أنَّه لم يكن يَخطرُ على بال أحَدِنَا منذ أن ظهر وباء فيروس كورونا المُستجد، أنْ يكونَ لهذه الجائحة فوائدُ وإيجابيات ملموسة أفادَت كوكب الأرض.. فكيف حدث ذلك؟!...
تخليص الإبريز في تلخيص باريز: هو الكتاب الذي ألّفَهُ الشيخ "رفاعة رافع الطهطاوي" رائد التنوير في العصر الحديث كما يُلَقَّب، ويُمَثِّلُ هذا الكتاب علامة بارزة من علامات التاريخ الثقافي المصري والعربي الحديث.
الشيخ علي الجرجاوي (رحمه الله) قَامَ برحلةٍ إلى اليابان العام 1906م لحُضُورِ مؤتمر الأديان بطوكيو، الذي دعا إليه الإمبراطور الياباني عُلَمَاءَ الأديان لعرض عقائد دينهم على الشعب الياباني، وقد أنفق على رحلته الشَّاقَّةِ من مَالِهِ الخاص، وكان رُكُوبُ البحر وسيلته؛ مِمَّا أتَاحَ لَهُ مُشَاهَدَةَ العَدِيدِ مِنَ المُدُنِ السَّاحِلِيَّةِ في أنحاء العالم، ويُعَدُّ أوَّلَ دَاعِيَةٍ للإسلام في بلاد اليابان في العصر الحديث.


 

 QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 48824
العمر : 71

QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT Empty
مُساهمةموضوع: QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT   QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 11:03 pm

سورةُ العنکبوت
QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT
(ME HYJ ASEJ WC) ONYANKOPͻN DIN MU, AHUMMͻBORͻ HENE, ƆDΕΕFOͻ HENE
1. Alif – Laam – Miim.
2. Enti nnipa dwen sε yεbegyae wͻn sε, wͻn aka sε: Y‘agye adi, wͻ aberε a yεnnsͻ wͻn nnhwε?
3. Ampa sε Yε‘sͻͻ wͻn a wͻ‘dii wͻn anim kan no hwεe sεdeε Nyankopͻn debehunu wͻn a wͻ‘di nokorε na Ɔde behunu nkontompofoͻ no nso.
4. Anaasε, wͻn a wͻ‘di dwuma bͻne no adwen yε wͻn sε wͻ‘betumi adwane Yεn anaa?
Atemmmu bͻne paa na wͻ‘rebuo no.
5. Obi a ͻwͻ Nyankopͻn Nhyiamu no ho anidaasoͻ no, nokorε sε Nyankopͻn berε a W‘ahyε no reba. Ɔne Otiefoͻ no a Ɔte biribiara, na Ɔne Onimdefoͻ no a Onim biribiara no.
6. Obi a ͻbεbͻ mmͻden no, ͻbͻ mmͻden no dema neho. Nokorε sε Nyankopͻn deε W‘anya Neho wͻ abͻdeε nyinaa so, (Onhia obiara mmoa anaa obi hwee).
7. Wͻn a wͻ‘agye adie na wͻre‘di dwuma pa no Yε‘bεpepa wͻn bͻne afri wͻn so, na Y‘ama wͻn akatua wͻ dwumadi pa a na wͻ‘die no ho.
8. Y‘atu onipa fo sε ͻnyε ayεmyε ma n‘awofoͻ; na mmom sε wͻ‘ko tia wo sε fa biribi bata Meho (som no) a, εno deε entie wͻn. Mehͻ ne monkyi, na Mε‘bͻ mo dwuma a na modie no (nyinaa) ho amaneε.
9. Wͻn a wͻ‘agye adie na wͻ‘di dwuma pa no, nokorε sε Yε‘de wͻn bεka apapafoͻ no ho (wͻ Soro aheman no mu).
10. Nnipa no mu bi wͻhͻ a wͻ‘ka sε: Y‘agye Nyankopͻn adi, nanso sε ͻhaw bi to wͻn wͻ Nyankopͻn ho nti a, wͻ‘fa onipa haw no sε (ano eε den) tesε Nyankopͻn asotwee no, na sε mmoa anaa nkonimdie bi nso fri mo Wura Nyankopͻn hͻ ba a, deε wͻ‘ka ne sε: ―Nokorε sε na yε‘ka moho―. Enti εnyε Nyankopͻn na Onim deε εwͻ nnipa nyinaa akoma mu?
11. Nokorε sε Nyankopͻn Nim wͻn a wͻ‘agye adie no, nokorε nso sε Onim nkͻnkͻnsafoͻ no nso.
12. Wͻn a wͻ‘nnye nnie no ka kyerε wͻn a wͻ‘agye adie no sε: ―Monfa yεn kwan no so na yε‘bεsoa mobͻne (ama mo)―. Wͻ‘nnsoa wͻn bͻne biara ho hwee. Nokorε sε wͻ‘yε nkontompofoͻ.
13. Nokorε sε, wͻ‘bεsoa wͻn ara adesoa, asan asoa adesoa foforͻ aka wͻn adesoa no ho; na nokorε sε Yε‘bebisa wͻn fa wͻn nkontompo a wͻ‘twaeε no ho asεm wͻ Wusͻreε da no.
14. Ampa sε Yε‘somaa Noa maa no kͻͻ nenkorͻfoͻ hͻ. Ɔtenaa wͻn mu, εkaa mfie aduonum na anka mfie apem. Nanso nsuyire faa wͻn aberε a na wͻ‘yε abͻneεfoͻ.
15. Enti Yε‘gyee no ne nsuom hyεn no mu foͻ no (frii nsu yire no mu), na Yε‘yεε no nsεnkyerεnee demaa amansan.
16. Abraham nso, εberε a ͻka kyerεε nenkorͻfoͻ no sε: ―Monsom Nyankopͻn na monsuro no, εno na εyε papa ma mo sε anka monim a.
17. Abosom mmom na mofri Nyankopͻn akyi som, εna mobͻ motrim twa nkontompo. Nokorε sε wͻn a mofri Nyankopͻn akyi som wͻn no ntumi mmͻ mo akͻnhoma, enti monhwehwε akͻnhoma wͻ Nyankopͻn hͻ, na monsom no, na monfa ayeyie ma no. Nehͻ na mobεsan akͻ.
18. Sε mofa no atorᴐsԑm a, ampa sԑ (saa ara na) aman a wͻ‘dii moanim kan no nso faa no atorᴐsԑm. Ͻsomafoͻ deε n‘asεdeε ne sε ͻbεbͻ asεm no ho dawuro akyerεkyerε mu pefee.
19. Anaasε wͻ‘nhunuu sεdeε Nyankopͻn hyεε abͻdeε aseε na Ɔsan de (foforͻ) ba bio? Nokorε sε, εno deε εyε (adeε a εyε) mmrε ma Nyankopͻn.
20. Ka sε: ―Montu kwan wͻ asaase no so na monhwε sεdeε (Nyankopͻn) hyεε abͻdeε no aseε; na saa ara na Ɔbεbͻ Daakye abͻdeε no―. Nokorε sε Nyankopͻn wͻ biribiara so tumi.
21. Nyankopͻn twe obi a Ɔpε aso, na ohu obi a Ɔpε nso mmͻbͻ, na Nehͻ na mobεsan akͻ.
22. Na montumi ndwane Nyankopͻn wͻ asaase so anaasε ͻsoro. Na Nyankopͻn akyiri no nso monni okyitaafoͻ anaasε ͻboafoͻ biara.
23. Wͻn a wͻ‘po Nyankopͻn nsεm ne Nenhyiamu (da) no, wͻ‘ne nkorͻfoͻ no a wͻn aba mu abu wͻ M‘ahummͻborͻ no ho no; saa nkorͻfoͻ no na wͻn wͻ asotwee yaaya no.
24. Enti Abraham nkorͻfoͻ no mmuaeε a wͻ‘de maeε ara ne sε: ‖Monku no anaa monhye no!‖
Enti Nyankopͻn gyee no fri egya no mu. Nokorε sε nsεnkyerεnee wͻ woi mu dema amanfoͻ a wͻ‘gye die.
25. Abraham kaa sε: ―Moafri Nyankopͻn akyi afa abosom (resom wͻn nam so) de ͻdͻ ato montεm wͻ wiase ha, nanso Wusͻreε da no deε mobeyi moho-moho ama, na moadome mohomoho, na moasetena mu ne egya no mu, na monnya ͻboafoͻ biara.



QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 48824
العمر : 71

QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT   QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 11:04 pm

26. Enti Lut gyee no dii. Abraham kaa sε: ‖Medeε meretu amantuo akͻ me Wura Nyankopͻn hͻ.
Nokorε sε Ɔne Otumfoͻ no a Otumi ade nyinaa yε, Ɔne Onyansafoͻ no ―.
27. Yε‘de Is‘haaq ne Ya‘aquub kyεε no, na Yε‘maa n‘asefoͻ no nkͻmhyε (adwuma), san (maa wͻn) Nwoma, na Yε‘de n‘akatua maa no wͻ wiase; nokorε sε Daakye no ͻka apapafoͻ no ho.
28. Lut nso, εberε a ͻka kyerεε nenkorͻfoͻ no sε: ―Mobu ahohwi bra a amansan no mu biara nnii moanim kan nyεε bi da;
29. Nokorε sε mokͻ (mo yͻnko) mmarima ho, εna mosi akwan ka akwan mu (wia akwantufoͻ nneεma), san yε amumuyε wͻ monhyiamu ase?‖1 Mmuaeε a nenkorͻfoͻ no demaeε ara ne sε wͻ‘kaa sε: ―Fa Nyankopͻn asotwee no brε yεn, sε woka nokorεfoͻ no ho ampa a―.
30. Lut kaa sε: ―Me Wura Nyankopͻn, boa me ma meni nsεmmͻnedifoͻ yi so nkonim. ―
31. Ɛberε a Y‘abͻfoͻ no de (Is‘haaq awoͻ) anigyesεm ho bͻhyε baa Abraham hͻ no, wͻ‘kaa sε: ―Nokorε sε yεrekͻ sεe saa kuro yi so foͻ no; nokorε sε emu foͻ no yε abͻneεfoͻ paa.
32. Abraham kaa sε, Lut nso wͻhͻ bi. Abͻfoͻ no kaa sε Ye‘nim nnipa a wͻn wͻ (kuro no) mu (nyinaa); na yε‘bεgye ͻno ne na‘busuafoͻ no, na mmom neyere no deε ͻbεka wͻn a wͻ‘bεka akyire no ho.
33. Ɛberε a Ya‘bͻfoͻ no baa Lut hͻ no, newerε ho maa wͻn, na neho kyeree no sε onni tumi a (ͻde bεbͻ wͻn ho ban). (Abͻfoͻ no) kaa sε: ‖Ensuro na εmma wo werε nso nnho; nokorε sε
yε‘bεgye wo ne w‘abusuafoͻ, gyesε wo yere, ͻbεka wͻn a wͻ‘bεka akyire no ho.
34. Nokorε sε, Yε‘besiane asotwee afri soro aba saa kuro yi so foͻ no so, εnam bͻne a wͻ‘die ho nti ―.
35. Ampa sε Ye‘gyaa nsεnkyerεnee pefee wͻ woi mu demaa amanfoͻ a wͻ‘dwen.
36. Madiyanfoͻ hͻ no nso (Yε‘somaa) wͻn nua Shuaib. Ͻkaa sε: ‖Menkorͻfoͻ, monsom Nyankopͻn, na moma moani na Ɛda a edi akyire no so, na monhwε na moamma nsεmͻnee ankͻso wͻ asaase no so.
37. Nanso wͻ‘buu no ͻtorofo. Enti asaase wosoͻ denden bi sͻͻ wͻn mu, afei wͻ‘dedaa hͻ wͻ wͻn adan mu (wuwui).
38. Aad ne Samuudfoͻ no nso, ampa sε wͻn asetena mu da adi pefee ma mo, ͻbonsam maa wͻn dwumadi (bͻne) yεε wͻn (ani so) fε, na ͻsii wͻn kwan (pa) no ho kwan, mmom na wͻn ani abue paa..
39. Kora, ne Farao ne Haamaan nso, ampa sε Mose de nyinasoͻ anaa nkyerεkyerεmu pefee no brεε wͻn, nanso wͻ‘yεε ahomasoͻ wͻ asaase no so, na εnyε adeε a wͻ‘bεtumi adwane anaa wͻn asan (Yεn) ho.
40. Enti Yε‘de wͻn mu biara bᴐne twee n‘aso. Wͻn mu bi, Yε‘somaa mframa den a aboͻ wͻ mu (na Yε‘de sεee wͻn), ebinom nso nteamu den na Yε‘de twee wͻn aso, Wͻn mu bi nso Yε‘maa asaase na εmenee wͻn, na wͻn mu bi nso Yε‘maa nsuo na ԑfaa wͻn. Ԑnyε Nyankopͻn na Ͻyԑԑ wͻn bᴐne, na mmom wͻn ara na wͻ‘yԑԑ wͻn ho bᴐne.
41. Wͻn a wͻ‘fri Nyankopͻn akyi fa akyitaafoͻ no mfatoho tesε ananse a wasi fie (ama neho).
Nokorε sε efie a enni ahoͻden koraa ne ananse fie, sε anka wͻ‘nim ampa a‖.
42. Nokorε sε Nyankopͻn Nim adeε biara a wͻ‘fri N‘akyi sufrε wͻn no. Ɔne Otumfoͻ no a Otumi ade nyinaa yε, Ɔne Onyansafoͻ no.
43. Saa bε a Ye‘bu kyerεε nnipa yi, wͻn a wͻ‘bεte aseε ne nimdefoͻ no.
44. Nokorε na Nyankopͻn debͻͻ soro ne asaase. Nokorε sε nsεnkyerεnee wͻ woi mu dema agyidiefoͻ no.
45. (Nkͻmhyεni), kenkan deε yayi ama wo wͻ Nwoma no mu no, na frε Nyame wͻ nebrε mu.
Nokorε sε, Nyamefrε bra akohwisεm ne amumuyε; na Nyankopͻn ho nkaekaeε yε ade kεseε papaapa (wͻ onipa abrabͻ mu). Onyankopͻn deε Onim deε moyε (nyinaa).
46. Monhwε na mone wͻn a yama wͻn Nyamesom ho Nwoma no annye akyinnye, na mmom (sε εbεba saa koraa a) εnyε kwan pa so; gyesε wͻn mu abͻneεfoͻ no. Monka sε: ‖Yε‘gye deε yasiane ama yεn no ne deε ya‘siane ama mo no di; yεn Nyankopͻn ne mo Nyankopͻn no yε Nyankopͻn baako, na Ɔno na yεyε (Muslim) brε yεn ho ase ma no―.
47. (Sεdeε Yesianee Nwoma no maa asomafoͻ a edi kan no) saa ara nso na Y‘asiane Nwoma no ama woͻ. Enti wͻn a Yε‘de Nwoma no maa wͻn (Yudafoͻ ne Kristofoͻ no) mu bi gye di; na (Quraishfoͻ) woi nom mu bi nso wͻ hͻ a wͻ‘gye die. Na mmom boniayεfoͻ no na wͻ‘ko tia Yεn nsεm no.
48. (Nkͻmhyεni), na wonii kan nkenkan nwoma bi da, na wonfaa wonsa nifa nso ntwerεε nwoma bi da; (sε na anka wonim akenkan anaasε atwerε dada mpo a), εneε na anka wͻn a atorͻsεm na wͻ‘di akyire no wͻ ho nyinasoͻ sε wͻn adwen nnsi wͻn pi (wͻ Qur‘aan yi ho) ―.
49. Daabi, (Qur‘aan) yε nsεnkyerεnee a εda adi pefee (sε efri Nyame hͻ) a εwͻ (Yudafoͻ ne Kristofoͻ) no a yε‘maa wͻn nimdeε no akoma mu. Na mmom abͻneεfoͻ no na wͻ‘ko tia Yε‘nsεm no.
50. Deε wͻ‘ka ne sε: ‖Adεn nti na yensiane nsεnkyerεnee bi mfri ne Wura Nyankopͻn hͻ mma no?1 (Nkͻmhyεni), ka sε: ‖Nsεnkyerεnee no deε Nyankopͻn hͻ na εwͻ, na medeε meyε kͻkͻbͻni pefee.



QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn


عدد المساهمات : 48824
العمر : 71

QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT Empty
مُساهمةموضوع: رد: QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT   QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT Emptyالسبت 16 يوليو 2022, 11:04 pm

51. Enti εnsom bo mma wͻn sε, ampa sε Y‘asiane Nwoma no ama woͻ a yεrekenkan kyerε wͻn? Nokorε sε, ahummͻborͻ ne afutusεm wͻ woi mu dema amanfoͻ a wͻ‘gye die.
52. (Nkͻmhyεni), ka sε: ‖Onyankopͻn som bo wͻ me ne montεm sε ͻdanseni. Onim deε εwͻ soro ne asaase so. Wͻn a nkontompo sεm na wͻ‘gye die, na wͻ‘nnye Nyankopͻn nnie no, saa nkorͻfoͻ no ne berεguofoͻ no.
53. (Kaafirfoͻ no) repԑ sԑ wobԑma asotwee no aba ntԑm . Sε εnyε εberε na yahyε a, anka asotwee no bεba wͻn so. Nokorε sε, εbεba wͻn so mpofire mu wͻ εberε a wͻ‘nnim koraa.
54. Wͻ‘pε sε woma asotwee no ba ntεm. Nokorε sε, ͻbonsam gya no betwa boniayεfoͻ no ho ahyia.
55. Ɛda no a asotwee no befri wͻn tri so ne wͻn nnan ase akata wͻn soͻ no, yε‘bεka sε: ―Monka dwuma a modiiε no (so asotwee) nhwε―.
56. Menkoa a moagye adie, M‘asaase no trε; enti Menko ara na monsom Me.
57. Ɔkra biara bεka owuo ahwε, na afei Yεn hͻ na mobεsan aba.
58. Wͻn a wͻ‘agye adie na wͻ‘di dwuma pa no nso, nokorε sε Yε‘bεma wͻn asetena a εkorͻn wͻ Aheman no a nsubͻnten nenam aseε no mu, emu na wͻ‘bεtena. Akatua pa paa wͻhͻ ma
wͻn a wͻ‘di dwuma (pa) no-,
59. Wͻn a wͻ‘si aboterε na wͻ‘de wͻn ho to wͻn Wura Nyankopͻn soͻ no.
60. Mmoadoma bebree na wͻ‘nnsoa wͻn akͻnhoma (anaasε wͻ‘nni ahoͻden sε wͻ‘tumi hwehwε wͻn akonhoma). Nyankopͻn na Ɔbͻ wͻn ne mo (nyinaa) akͻnhoma. Ɔne Otiefoͻ no a Ɔte biribiara no, Ɔne Onimdefoͻ no.
61. Sε wobisa wͻn sε : ‖Hwan na ͻbͻͻ soro ne asaase, εna w‘abrε awia ne bosome ase a (εreyε adwuma a?) ―Wͻ‘bεka sε: ―Nyankopͻn―. Afei adεn na wͻ‘dane wͻn ho (fri nokorε no ho?)
62. Nyankopͻn ma akͻnhoma no bu Nenkoa no mu nea Ɔpε so, εna (Nenkoa a Ɔpε nso) Osusu dema wͻn. Nokorε sε Nyankopͻn ne biribiara ho Nimdefoͻ.
63. Sε wobisa wͻn nso sε: ―Hwan na osiane nsuo fri soro de nyane asaase wͻ ne wuo akyi a?―
Wͻ‘bεka sε ―Nyankopͻn‖. (Nkͻmhyεni), ka sε: ―Aseda nyinaa wͻ Nyankopͻn―. Daabi, wͻn mu dodoͻ no ara nndwen.
64. Saa wiase asetena yi deε εyε anigyeε ne agorͻ (bi kεkε) Nokorε sε, Daakye asetena no mmom na εyε asetena paa, sε anka wͻ‘nim a.
65. Sε wͻ‘foro nsuom hyεn a wͻ‘sufrε Nyankopͻn wͻ nokorε ne ahobraseε mu. Na sε Ɔgye wͻn nkwa de wͻn beduru asaase no so a, hwε, na wͻ‘de biribi rebata (Nyankopͻn) ho,
66. Sεdeε wͻ‘beyi deε Yε‘de ama wͻn no ho boniayε, na wͻn agye wͻn ani. Ԑnkyε koraa wͻ‘behunu.
67. Anaasε (Quraishfoͻ no) nhunuu sε Ya‘yε (Maka) kronkron bea no ahotᴐ (bea) a (atamfo) rehwim nnipa a atwa wͻn ho ahyia no? Enti nkontompo na wͻ‘gye die, na Nyankopͻn adom no deε wͻ‘po?
68. Hwan na ͻyε nnipa bͻneni kyεn obi a otwa nkontompo to Nyankopͻn soͻ, anaasε ͻnnye Nokorε no nnie wͻ aberε a (Nokorε no) aba nehͻ? Enti εnyε bonsam gya no mu na εyε atenaeε ma boniayεfoͻ no?
69. Wͻn a wͻ‘bͻ wͻn ho mmͻden wͻ Yεn ho no, nokorε sε Yε‘bεkyerε wͻn Ya‘kwan no. Nokorε sε, Nyankopͻn deε ampa sε Ɔka ayεmyεfoͻ anaasε apapafoͻ no ho.



QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://almomenoon1.0wn0.com/
 
QUR’AAN 29, SUURATUL ANKABUUT
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات إنما المؤمنون إخوة (2024 - 2010) The Believers Are Brothers :: (English) :: Group Forums No. 14 :: The Holy Quran is translated :: Asante-
انتقل الى: