منتدى إنما المؤمنون إخوة (2019 - 2010) The Believers Are Brothers
سم الله الرحمن الرحيم..
مرحباً بكم في منتدى: (إِنَّمَا المُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ) والمنتدى فكرة للتواصل الأخوي إن شاء الله تعالى.. فعندما تمرون من هنا ستعطرون منتدانا.. وبوجودكم معنا ستحلو اللحظات.. وبتسجيل حضوركم ستبتهج الصفحات.
مؤسس ومدير المنتدى/ أحمد لبن.
The name of Allah the Merciful..
Hello to the forum: (The believers are brothers) and the Forum idea to continue the permanent brotherly love between us, if God willing.. When you pass by here Stattron our forum.. and your presence with us Sthlo moments.. and to register your attendance Stptahj pages.
Founder and Director of Forum / Ahmad Laban.

منتدى إنما المؤمنون إخوة (2019 - 2010) The Believers Are Brothers

(إسلامي.. دعوي.. تربوي.. ثقافي.. اجتماعي.. إعلامي.. طبي.. رياضي.. أدبي.. علمي.. تاريخي)
 
الرئيسيةالرئيسية  الأحداثالأحداث  التسجيلالتسجيل  دخول  

মুহররমওআশুরারফযীলত (Bengali)



شاطر
 

 بات چیت چالیس

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn
مؤسس ومدير المنتدى
أحمد محمد لبن Ahmad.M.Lbn

عدد المساهمات : 25780
العمر : 67

بات چیت چالیس Empty
مُساهمةموضوع: بات چیت چالیس   بات چیت چالیس Empty24/08/11, 12:52 am

بات چیت چالیس

سب سے پہلے جدید


وفادار ابو حفص عمر بن الخطاب کے لئے اللہ تعالی سے خوش ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا کہ سنا : (لیکن کاروبار کے ارادوں ، لیکن ہر شخص کہ جس میں انہوں نے ارادہ کیا یہ اللہ اور اس کے رسول اللہ کو Vahjrth اور اس کے رسول اور ہجرت دنیاوی کرنے کے لئے یا کسی عورت سے ہجرت تھی. Vahjrth یہ ہجرت) سے شادی کرنا.

امام determinants Thein ابو عبداللہ محمد بن اسماعیل بن ابراہیم بن marauding بن سرد Zbeh بخاری Aljafee نے روایت کیا ، [1 نمبر] اور ابو حسین مسلم ابن Hajjaj بن Alnisabure چھیلنے مسلم [ID : 1907] ، خدا ان کو ان احادیث ، جو صحت مند درج کی کتابیں ہیں میں بھلا کرے.

جدید II

عمر ، انہوں نے کہا کہ ، اللہ علیہ وسلم جب تک ہم اللہ امن کے رسول کے ساتھ بیٹھے ہوئے تھے ایک دن اللہ تعالی اس سے راضی بھی ہو سکتے ہو جیسا کہ ہم بے ترتيب آدمی کپڑے حد سے زیادہ سفید تھے بہت سیاہ بال دیکھ ، نہیں یہ کتاب ، یا ہم میں سے ایک جانتا ہے اثر کرتی ہے. یہاں تک کہ نبی کے لئے بیٹھ گئے اس پر امن ہو ، وہ اپنے گھٹنوں کو اپنے گھٹنوں کو تفویض اور اس کی ران پر ہاتھ رکھا اور کہا : ". اے محمد ، مجھے اسلام کے بارے میں بتا" اللہ امن کے رسول نے اسے اسلام وسلم ، دیکھتے ہیں کہ کوئی معبود نہیں مگر اللہ اور محمد رسول اللہ ہے اور نماز اور زکوة ادا قائم ، رمضان المبارک کے روزے اور حج ہاؤس کے اگر آپ کے اخراجات برداشت کر سکتے ہیں) سعد. انہوں نے کہا : توثیق. Fjibna اسے ، اس سے پوچھو اور اسے یقین نہیں ہے؟ انہوں نے کہا : ایمان کے بارے میں مجھے بتاو. انہوں نے اللہ اور اس کے فرشتوں ، اس کی کتابوں ، اس کے رسولوں ، یوم ، اور یکساں طور پر اچھے اور برے میں یقین سے کہا. انہوں نے کہا : توثیق. انہوں نے کہا : پھر صدقہ کے لئے مجھے بتاو. انہوں نے کہا ، خدا کی طرح آپ کو دیکھ کر عبادت کر رہے تھے ، کیا تم نہیں دیکھتے ہیں یہ تمہیں دیکھ کر. انہوں نے کہا : قیامت کے بارے میں مجھے بتاو. انہوں نے کہا : "کیا مرض کی Boalm ان کے لئے ذمہ دار ہے ،" انہوں نے کہا ، اس نے مجھے تمام امارات کو بتایا. انہوں نے کہا : "ماں نے اپنی مالکن کو جنم دیتی ہے ، اور یہ کہ آپ فن تعمیر میں ننگی پاؤں ننگے بھیڑ پرجیوی Raa بہتان دیکھ ،" اور پھر شروع ، Vlbutt احتیاط سے ، اور پھر کہا : "؟ O عمر ، کیا آپ کے مرض کا پتہ ہے" میں نے کہا : "اللہ اور اس کے رسول سب سے بہتر جانتے ہیں." انہوں نے یہ جبرل نے کہا ، ہے آپ کو اپنے مذہب "صحيح مسلم حديث نمبر سکھانے کے لئے آئے ، [8].

جدید III

ابو عبد الرحمن عبد اللہ بن عمر بن الخطاب ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول نے سنا ہے اللہ علیہ وسلم کا کہنا ہے کہ سعد اسلام پانچ چیزوں پر ہے : گواہی دیتا ہے کہ کوئی معبود نہیں مگر اللہ اور یہ کہ محمد اللہ کا رسول ہے ، اور نماز قائم ، زکوة کی ادائیگی ، گھر میں زیارت کی کارکردگی دکھا رہا ہے ، اور رمضان کے روزے) بخاری [8 :] اور مسلم [16 نہیں].

جدید IV

ابو عبد الرحمن عبد اللہ بن مسعود نے اس کے ساتھ اللہ سکتے ہیں خوش ، انہوں نے کہا : ہم اللہ علیہ وسلم امن کا رسول کہو کہ -- ایک سچے اور امانتدار -- افسوس ہے کہ آپ میں سے کوئی ایک اپنی ماں کے پیٹ میں چالیس دن تک ، منی ، اور پھر اس طرح جونک کے لئے اسلام کی طرف لاتا ہے ، تو برانن ، ، اس طرح تو بادشاہ کو بھیجتا ہے ، جب روح کو دیکھنے کے لئے ، اور چار الفاظ کو حکم دیا کہ : ان کے رہنے کی کتابیں ، اور ان کے لئے ، اور ان کے کام ، اور شرارتی یا خوش ؛ میں قسم کھاتی ہوں کہ کوئی اور خدا ہے کہ تم میں سے ایک جنت کے لوگوں کا کام ، کام بھی کیا ان کے درمیان کتاب کی طرف سے صرف بازو Fasbak اس طرح جہنم کے لوگوں کا کام اداکاری ہے ، تو ایک . اگر آپ میں سے ایک آگ کے لوگوں کا کام جب تک کہ وہ ان کے درمیان صرف بازو اس طرح تو کتاب جنت) بخاری کے عوام کی ایک کام کی طرف سے قائم مقام Fasbak ہے [ID : 3208] اور مسلم [ID : 2643].

جدید V

یا وفادار یا عبداللہ عائشہ کے لئے ، ، نے کہا کہ اللہ راضی ہو سکتا ہے : اللہ امن کے رسول ہو جائے صلی اللہ علیہ وسلم (ہمارا یہ بات ہے کہ ایک حصہ اسے مسترد کر دیا نہیں ہے میں تازہ ترین). بخاری [ID : 2697] اور مسلم [ID : 1718].
ایک مسلمان کے لیے ناول میں (ایک ایکشن کہ ہمارا کا معاملہ نہیں ہے اس کو مسترد کر دیا جائے گا.)

جدید VI

ابو عبداللہ رحمہ اللہ تعالی نے Nu'man بن بشیر ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں نے سنا ہے اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا جائے گا : یہ (کی بیوی ، اور ان کے درمیان زمین ، اور ان کے درمیان Mstbhatt انہیں سکھانا نہیں بہت سے لوگوں کو کر رہے ہیں ، خدشہ شک دین اور عزت کے Aestbro ہے ، اور معاہدے پر دستخط کئے بہتان میں ، بخار کے بارے میں Kalrai سپانسرز خود اس میں سے لطف اندوز کے بارے میں ہے ، سب بادشاہ بخار بھی نہیں ، اس کی خاتون کے رشتہ داروں کو بھی خدا نہیں نہیں بھی گوشت برانن میں مرمت مفاہمت اگر سارا جسم ، اگر اور حفاظت ، بدعنوان پورے جسم کو ، یعنی دل) بخاری [ID : 52] اور مسلم [نمبر : 1599].

جدید VII

ابو مریم بن Aws رحمہ اللہ تعالی نے Dari سے کاغذ اس کے ساتھ اللہ سکتے ہیں خوش ، کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم سعد قرض مشورہ نے کہا). کس کے : ہم نے کہا کہ؟ انہوں نے کہا کہ : (اللہ ، ان کی کتاب اس کے رسول کو ، ، اور نہ ہی آئی ایم اے مسلمانوں اور ان کے عام لوگوں) صحيح مسلم حديث نمبر ، [تعداد : 55].

جدید VIII

ابن عمر رضی کہ اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا کہ سعد لوگوں کو وہ جب تک گواہی دیتے ہیں کہ کوئی معبود نہیں مگر اللہ اور یہ کہ محمد اللہ کا رسول ہے ، اور نماز قائم کرنے اور زکوة ادا کرنے کے لئے لڑنے کا حکم دیا ہے ، اور اگر وہ Asmoa مجھ سے اپنے خون اور اپنے مال تھا لیکن اسلام ، اور خود کے خلاف خدا کے لئے) بخاری [ID : 25] اور مسلم [نمبر : 22].

جدید IX

ابوہریرہ عبد الرحمن بن Sakhr اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول نے سنا ہے اللہ علیہ وسلم کا کہنا ہے کہ : (جو بھی میں نے تم پر حرام ہے ، اور کیا میں تمہیں بتا دوں وہ اس کی طرف سے آیا تھا جیسا کہ آپ کر سکتے ہیں ، تم سے پہلے لوگوں ، آپ کے خاندان کے کئی Msaúlhm نبیوں اور ان کے اختلافات ہو جائے گا). بخاری [ID : 7288] اور مسلم [ID : 1337]

جدید X

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ ، نے کہا کہ اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں : اللہ نے امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی دکھی ہوں کہ اللہ تعالی نے اچھا ہے اور صرف اچھی قبول کرتا ہے ، اور اللہ کے طور پر مرسلین خدا نے حکم دیا کہ ایمان والوں کا حکم دیا جائے : {اے ایمان رسولوں ، اچھی چیزوں کا کھانا اور نیک عمل کرتے} ، اور اللہ تعالی کا کہنا ہے کہ : {اے لوگو جو ، اچھی چیزیں ہیں جو ہم نے فراہم کی ہے کے کھانے کو یقین} ، اور پھر انسان کے گندا دھول سفر طویل جنت میں اس کے ہاتھ میں توسیع ، اے میرے رب! اے میرے رب! ان کے لباس اور اس کا کھانا حرام ہے اور پینا حرام ہے ، حرام اور حرام توحید کھلایا اسے کیا ہے؟. مسلم [: 1015 ID] حدیث نمبر.

جدید ملحد دسویں

ابو محمد امام حسن بن علی بن ابی Taleb ، اللہ امن کے رسول کے قبیلے نے اس سے اور Rihanth وسلم اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول کی طرف سے حافظ علیہ وسلم : (کہ جس میں تم شک نہیں بناتا کے لئے شک چلو). حدیث نمبر امام ترمذی [ID : 2520] ، اور عورت کا مقام [ID : 5711] ، اور امام ترمذی نے کہا : حديث حسن صحيح.

جدید XII

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں ، نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (ایک اچھی مسلمان سے ایک کا مطلب یہ نہیں ہے کہ وہ بائیں کرتا ہے). حسن حدیث امام ترمذی نے روایت کیا [ID : 2318] ابن Majah [ID : 3976].

جدید XIII

(کیا آپ واقعی جب تک وہ اپنے بھائی کو جو انہوں نے خود کے لئے محبت کرتا ہے کے لئے محبت کرتے ہیں کا خیال ہے کہ نہیں) : اور ابو حمزہ انس بن مالک ، اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے اس پر اللہ امن کے رسول کی ابرکشک جائے ، ، نبی صلی اللہ علیہ نے کہا جائے. بخاری [ID : 13] اور مسلم [ID : 45].

جدید XIV

ابن مسعود اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں ، نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (کرتا ہے خون Amrye مسلم حل نہیں [گواہی دیتے ہیں کہ کوئی معبود نہیں مگر اللہ ہے ، اور میں خدا کا رسول ہوں] تین اقسام میں سے ایک کے سوا : پہلے سے شادی کی زانی ، اور خود اعتمادی ، اور بھاگنے والے گروپ کے junctions آخر یلئڈی ). بخاری [ID : 6878] اور مسلم [ID : 1676] ".

جدید XV

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (جو شخص اللہ اور آخرت کے دن کا خیال ہے کہ اسے اچھی بات یا خاموش رہے ، اور وہ اللہ پر اور روز آخرت Vlkerm پڑوسی ، جو شخص اللہ اور آخرت کے دن Vlkerm گھر میں خیال ہے کہ میں یقین کرتا ہے). بخاری [ID : 6018] اور مسلم [ID : 47].

جدید XVI

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ علیہ وسلم اللہ کے ، ہو سکتا ہے اس سے خوش ہو سکتا ہے کہ ایک شخص نبی صلی اللہ علیہ امن سے کہا : مجھے مشورہ دینا. دکھ کی بات ہے انہوں نے کہا کہ ، غصہ نہیں کرنا) بار بار مائدونت ، انہوں نے کہا : (نہیں ناراض بخاری [ID : 6116] ملے.

جدید XVII

ابو Shaddad بن Aws شروع اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے اس پر نبی صلی اللہ علیہ امن ہو ، انہوں نے کہا کہ : (اللہ سب سے احسان پر لکھا ہوا ہے ، اگر آپ Vahsnoa قاتلوں کو قتل ، اور اگر ذبح Vahsnoa ینجائنا ، اور کسی ایک بلیڈ کو محدود کرنے ، اور قربانی بو آ رہی ہے). مسلم [: 1955 ID] حدیث نمبر.

جدید اٹھارویں

ابو دار القاعدہ Junadah ٹڈڈی ، ابو عبد الرحمان القاعدہ Maaz بن جبل ، ، اس پر نبی صلی اللہ علیہ امن ہو جائے اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ : (اللہ سے ڈرو تم جہاں بھی ہو ، اور اچھے برے Tmhaa ، اور اچھے لوگوں کی تخلیق کے خالق کی پیروی کریں). امام ترمذی نے روایت کیا [ID : 1987] نے کہا کہ : حدیث حسن ، اور کچھ ورژن میں اسے حسن صحیح ہے.

جدید انیسویں

ابو عباس ، عبداللہ بن عباس ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں نے نبی صلی اللہ علیہ امن کے پیچھے تھی اس پر ایک دن ہو جائے ، انہوں نے کہا : (اے لڑکے میں نے تم سے کچھ الفاظ سکھانے :! رکھیں خدا آپ کی حفاظت ، بچانے کے خدا یہ آپ کو تلاش کرنے کے لئے ، اگر آپ سے پوچھیں گے ، خدا کی پوچھ ، اور اگر بھرتی خدا سے مدد طلب ، اور میں جانتا ہوں کہ اگر قوم کو نہ صرف کچھ ہے کہ اللہ تعالی نے آپ کے لئے مقدر ہے ، اگر وہ نقصان پہنچانے سے ملاقات آپ سے کچھ کہ کچھ اللہ آپ کو خط لکھا تھا کے ساتھ آپ کو نقصان پہنچانے نے نہ صرف ساتھ Anfok Anfok کچھ کرنے کے لئے ملاقات کی ؛ قلم ہے اٹھایا گیا ہے ، خشک اور اخبارات). امام ترمذی [ID : 2516] حدیث نمبر کا کہنا ہے کہ : حديث حسن صحيح
ناول غیر ترمذی (محفوظ خدا آپ کو آپ کے سامنے تلاش ، خوشحالی میں خدا کے نام سے جانا جاتا مصیبت میں آپ کو جانتا ہوں ، اور مجھے پتہ ہے کہ کیا یاد کرتے ہیں تم اپنے آپ کو کبھی بھی آ پڑی ہے ، اور کیا آپ befalls ، چھوٹ کبھی نہیں دیکھا ہے ، اور مجھے معلوم ہے کہ فتح کے صبر و تحمل کے ساتھ آتا ہے ، اور یہ کہ کشیدگی کے ساتھ آتا ہے ، اور اس کے ساتھ مشقت آسانی آتی ہے.) میں .

جدید بیس

ابو مسعود 'بن عمرو انصاری بدری رحمہ اللہ تعالی سے رکاوٹ اللہ تعالی عنہما نے فرمایا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (لوگوں کو احساس ہوا کہ سب سے پہلے پیشن گوئی کے الفاظ : اگر شرم نہیں آتی میں بنا ، کیا تم چاہتے ہو گا). بخاری [ID : 3483].

ملحد بیس جدید

ابو عمرو ، ابو Amra نے کہا ؛ Sufian بن عبداللہ Thaqafi اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، میں نے کہا : اے اللہ کے رسول! مجھے لفظ اسلام کسی اور کے بارے میں نہیں پوچھ کرتا بتاو ؛ نے کہا : (فرما دیجئے : 'میں نے خدا پر یقین رکھتے ہیں ، تو براہ راست). مسلم [: 38 ID] حدیث نمبر.

جدید بیس سیکنڈ

ابو عبداللہ جابر بن عبداللہ انصاری ، اللہ ہو سکتا ہے ان سے راضی ہو جائے : کہ ایک شخص اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھا ، انہوں نے کہا : کیا آپ کے خیال میں اگر میں نصوص ، اور رمضان المبارک کی خاموشی دعا کی ، اور انہوں نے بیوی کی اجازت دے دی ہو ، اور زمین سے محروم آزاد ، علی نہیں تھا کہ کچھ نہ کچھ ہے ، ایک جنت میں داخل کریں؟ انہوں نے کہا : (ہاں). مسلم [: 15 ID] حدیث نمبر.

جدید تےایسویں

ابو ملک نے القاعدہ Harith بن عاصم رحمہ اللہ تعالی نے Ash'ari اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں ، نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (ایمان کی طہارت کا حصہ ہے ، اور خدا کا شکر ہے کہ توازن ، خدا کی عما ، خدا کا شکر ہے ، Tmlon برتا ہے -- یا : بھرنے -- آسمان اور زمین کے درمیان ، اور نماز روشنی ، اور صدقہ ثبوت تحمل ، اور ضیاء ، اور قرآن پاک یا آپ کو معاف کرو ؛ تمام لوگوں کو بن ، اسی بیچنے والے ، Vmatgaha ، یا عذاب خود). مسلم [: 223 ID] حدیث نمبر.

جدید چوبیسویں

ابو دھر رحمہ اللہ تعالی نے Ghafari اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، نبی صلی اللہ علیہ وسلم ، کے طور پر وہ اپنے رب کی طرف سے یہ روایت بیان کی ، انہوں نے کہا : (اے Ebadi : میں نے خود کے لئے جبر حرام ہے ، اور آپ ممنوع بنایا ؛ غلط ایک دوسرے کو نہیں اے میرے بندوں میں آپ کو صرف اپنے تحفہ کھو دیا!. ، Fasthdona Ohdkm O میرے بندوں!. آپ کی بھوک صرف ایک فیڈ ، Fasttamona Otamkm O میرے بندوں!. Xute ، Vacetksona Okskm O. میرے بندوں کو چھوڑ کر تم ننگے تم سب کو رات اور دن کی طرف سے گناہ ، اور میں تمام گناہ معاف بخشش کے لئے ہے ، لہذا! مجھ سے پوچھو. میرے بندوں O! آپ کو نہیں بتا دے گا hypothenar NA Vtdharona ، اور مفید Vtnfona نہیں بتائے گا میرے بندوں O.! اگر Olkmm اور Akhrkm اور Anskm اور Cengm تم میں سے ایک آدمی کے دل ڈر سے ، تھے جو شاہی بات میں زیادہ. میرے بندوں O! اگر Olkm اور Okhrkm اور Anskm اور Cengm تم میں سے ایک آدمی کے دل کو دھچکا تھے ، کیا ایک شاہی بات کی اس کا فقدان. میرے بندوں O اگر Olkm اور Okhrkm اور Anskm اور Cengm ایک درجہ ، Vsalona میں ہے ، ہر ایک آدمی کیا وہ پوچھتا ہے ، کیا اس کی کمی ، جس میں دے دیا ہے بلکہ تھے کم کر دیتا ہے اگر آپ کو سمندر میں داخل sewn O میرے بندوں.!! لیکن آپ کے کاروبار Ahsaha آپ ہے ، تو ان Oovicm ؛ پایا یہ بہتر اسے خدا کی تعریف ، اس نے محسوس کیا کہ کوئی الزام میں سے ایک ہے لیکن خود) ہے. مسلم [: 2577 ID] حدیث نمبر.

جدید بیس پانچویں -

ابو دار اس کے ساتھ اللہ سکتے ہیں خوش ، بھی ، کہ اللہ امن کے رسول کے مالکان کے NASA اللہ علیہ وسلم صلی اللہ علیہ وسلم امن سے کہا علیہ وسلم ہو : اے اللہ کے رسول صلی اللہ لوگوں Aldthor SERPs گیا ہے ، جیسا کہ ہم نے نماز اور روزہ کے طور پر روزہ ہم دعا ، اور بندوق کا پتہ نہیں دلچسپ ان کا پیسہ. انہوں نے کہا : (کیا خدا آپ کو نہیں دی ہے کیا آپ سمجھتے ہیں کہ تعریف آپ سب صدقہ کے ساتھ ، ہر ایک صدقہ ہے ، ہر tahmeedah صدقہ ہے ، ہر tahleelah صدقہ ، enjoining کیا اچھا صدقہ ہے ، اور منع کیا برائی ہے کھولنے صدقہ ہے ، اور کچھ کس طرح ایک صدقہ؟). انہوں نے کہا : اے خدا کے رسول کی ، اگر ہم میں سے ایک کی خواہش اور اجروثواب حاصل ہو گا؟ انہوں نے کہا : (کیا تم دیکھ اگر وہ اسے حرام میں ہوتا ہے ، چاہے وہ سزا دی جائے تو اگر میں میں ڈال رہا ہوں ، یہ ان کا اجر دیا گیا تھا؟). مسلم [: 1006 ID] حدیث نمبر.

جدید چھببیسواں

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں ، نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (صدقہ ہر روز کی طرف سے لوگوں میں سے ہر ایک ویوہ ، سورج دو صدقہ کے درمیان ایڈجسٹ ، اور ان کے پہاڑ Fathmlh میں ایک مرد تھا یا اس کا سامان صدقہ ، اور اچھے لفظ صدقہ کے ذریعے اسے لفٹ ، اور مستقل نماز کے لئے ہر قدم صدقہ ہے ، اور صدقہ و خیرات کے لئے سڑک سے ضرر اور نقصان کو دور کرنے) ہے. بخاری [ID : 2989] اور مسلم [ID : 1009].

جدید بیس ساتویں

(اخلاق کی زمین اور گناہ جو خود میں wavers اور نفرت کرتی تھی لوگوں کی طرف سے مشورہ کیا جائے گا) : بین لولک کے لیے سائمن ، اس پر نبی صلی اللہ علیہ امن نے کہا کہ اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں کیا جائے. مسلم [: 2553 ID] حدیث نمبر. Abesh بین مندر کے بارے میں اور اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول کو اللہ علیہ وسلم ، انہوں نے کہا کہ آئی : (میں نے زمین کے بارے میں پوچھ آئے؟) میں نے کہا : جی ہاں ، انہوں نے کہا : (Asf اپنے دل ؛ زمین دل کو خود یقین دہانی کرائی کی طرف سے مطمئن ہے ، اور گناہ جس wavers میں نفسیات اور سینے میں تردد ہے ، اور لوگوں اور Ovetok کے فتوی). حسن حدیث ، ہم Msendi امام احمد بن حنبل [4 / 227] ، recaps اور [2 246 /] حسن انتساب میں اوپر بیان کی گئي ہے.

جدید بیس آٹھواں حصہ

ابو بن discharge'Irbaad اثر اس کے ساتھ اللہ سکتے ہیں خوش ، انہوں نے کہا : خدا اور نصیحت امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم اور دل ، جس میں آنسو بہانے کا خطبہ ریکارڈ ، ہم نے کہا : اے اللہ کے رسول! ایک خطبہ درخواست گزار Vosna کی طرح ، انہوں نے کہا : (اس میں آپ کو مشورہ دے خدا کا ڈر ، اور اطاعت اور آپ کو ایک غلام کو حکم دیا ہے ، زندہ رہے تم تم میں سے ایک بہت بڑا فرق کرنے کے لئے اور خفیہ مضبوطی سے بالغ ہدایت کے سال کا التزام دیکھ ، اور نئے ایجاد معاملات سے ہوشیار ، گا کے لئے ہر بدعت گمراہی ہے). سنن ابو داود [ID : 4607] حدیث نمبر ، سنن ترمذی حدیث نمبر [ID : 2676] نے کہا : حديث حسن صحيح.

جدید بیس نویں -

Maaz بن جبل کے لئے ، میں نے کہا اللہ اس سے راضی کیا جا سکتا ہے : اے اللہ کے رسول! مجھے بتاو کہ کسی دن آگ سے کیا جنت اور Abaeidna ، انہوں نے کہا : (میں ایک عظیم کے لئے پوچھا ، اور یہ ایک ہیں جنہیں اللہ تعالی علیہ وسلم کے لئے آسان : عبادت خدا اس کے ساتھ ایسوسی ایٹ کچھ نہیں کرتا ، اور نماز قائم کرنے ، زکوة کی ادائیگی ، رمضان ، حج ہاؤس روزہ) ، اور تو نے کہا : (کیا آپ کو بتا نہیں نیکی کے دروازے :؟ {ان کے اطراف ان کے بستر چھوڑ جب تک وہ {کام کرنے} [32 Sajda / آيات : 16 اور 17] تک پہنچ :! روزے ، اور صدقہ ، پانی ، آگ ، اور رات کے درمیان میں انسان کی نماز بند سوئچ کے طور پر گناہ extinguishes) تو پڑھیں پھر اس نے کہا : ( ؟ آپ کو ایک کمانڈ اور ان کے کالم اور اوپر سے بتا نہیں سکتا) میں نے کہا : جی ہاں ، اے اللہ کے رسول نے کہا : (اس معاملے میں سب سے اوپر اسلام ہے ، اس کا ستون نماز ہے ، اور اس کے بہترین جہاد ہے) اور پھر کہا : (کیا آپ کو بتا نہیں باہر ہے کہ سب کو بھرنے) میں نے کہا :؟ جی ہاں ، اے اللہ کے رسول! انہوں نے اس کی جیب لیا اور کہا : (یہ کنٹرول) ، میں نے کہا : اے اللہ کے نبی ، لیکن منعقد کیا ہم اس کے ساتھ کہتے ہیں کے ذمہ دار ہیں؟ انہوں نے کہا : (کیا تمہارے ماں لوگوں کو ان کے چہروں پر آگ میں پھینک دیا جائے گا ، bereft جائے -- یا انہوں نے کہا : (Manakm پر) -- ان کی زبان کے صرف کٹائی؟!). امام ترمذی [ID : 2616] حدیث نمبر کا کہنا ہے کہ : حديث حسن صحيح.

جدید تیس

Khushani جراثیم بن ناشر ، اس پر اللہ امن کے رسول ہو اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ : (اللہ تعالی کے فرائض میں نہیں Tadhaauha مسلط ہے ، حدود Tatduha مقرر نہ ، اور حرام چیزوں Tanthkoha نہیں کرتے ، اور رکھا وہ چیزیں جو تم پر رحم کرنے کی بھول ہے کے بارے میں خاموش ، ان کی تلاش نہیں کرتے ). حسن حدیث دارقطنی کا [(اپنی سنن میں) 4 / 184] ، اور دوسروں نے روایت کیا ہے.

ملحد تیس جدید

ابو عباس - سہل بن سعد سعدی اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ : ایک شخص نے نبی صلی اللہ علیہ کے پاس آیا ، صلی اللہ علیہ وسلم ، انہوں نے کہا : اے اللہ کے رسول! مجھے کام دکھائیں اگر اس کرنسی خدا سے محبت کرتے تھے اور لوگوں سے محبت کرتے تھے ؛ انہوں نے کہا : (اس دنیا میں خدا یوگی سے محبت کرتا ہے ، اور لوگوں کے لئے زیادہ سے زیادہ سستی کی شرح پر لوگوں سے محبت کرتا ہے). حسن ، اور دیگر اسانید : حسن حدیث ابن Majah [4102 ID] کی طرف سے روایت کیا ہے.

جدید تیس سیکنڈ

ابو سعید سعد بن ملک بن Sinan Khudri اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (کوئی نقصان نہیں کیا). حسن حدیث ابن Majah کی جانب سے بیان [نمبر دیکھ : 2341] اور Daaraqutni [تعداد : 4 228 /] اور دوسری سند. حدیث نمبر ملک [2 / 746] میں (Muwatta ') عمرو بن یحیی سے' امن صلی اللہ علیہ وسلم سے اپنے والد سے اس کے بھیجنے ، Vosagt والد خوش ، اور ایک دوسرے کو مضبوط بنانے کے طریقوں ہے وسلم.

جدید تیس تہائی

ابن عباس ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، کہ اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم ، انہوں نے کہا : (اگر دعوی ہے کہ انہوں نے پیسوں کے لیے مردوں لوک اور ان کے خون ، لیکن مدعی کو ثبوت کا بوجھ نے دعوی کیا ہے اور حق کی تردید کی طرف سے لوگوں کو دی گئی). حسن حدیث میں امام بیھقی [میں (سنن) 10 252 /] اور ایسے دوسرے کی طرف سے بیان کرتے ہیں ، اور. (صحیح) میں کچھ

جدید تیس چوتھائی

Khudri اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول نے سنا ہے اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : (جو شخص تم میں سے اپنے ہاتھ سے ایک شیطانی عمل ہے اور کسی اور کو دیکھتا ہے ، یہ نہیں تو کے ساتھ ، اور اگر نہیں ، تو اس کے دل کے ساتھ کر سکتے ہیں اور یہ کہ ایمان کا سب سے کمزور ہے). مسلم [: 49 ID] حدیث نمبر.

جدید تیس پانچویں -

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں ، نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (نہیں Thasdoa Tnaghoa نہیں ، نہ ایک دوسرے سے نفرت کرتے ہیں ، اور نہ ہی Tdabroa ، اور تم میں سے بعض فروخت کچھ فروخت کرنے کی ، اور خدا بھائیوں ، ایک مسلمان Khoo مسلم کے نوکر ہو ، ہے اس پر جبر نہیں اور نہ ہی اسے چھوڑ ، نہیں انکار کرتے ہیں ، اور نہ ہی Ahakrh ،) تقوی یہاں ہے امن طرف اشارہ کرتا ہے اس پر اس کے سینے میں تین گنا جائے گا -- ہر مسلمان (Amrye اپنے مسلمان بھائی کو نیچا کے مطابق ، ایک مسلمان کے لیے حرام ہے : اس کے خون کا مال و دولت ، اور ظاہر). مسلم [: 2564 ID] حدیث نمبر.

جدید xxxvi

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ ، اللہ علیہ وسلم صلی اللہ علیہ وسلم امن ہو اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ (وہی اس دنیا کے بحران کے ایک مومن حاجت کی ، اللہ قیامت کے دن پر بحران کے اس حاجت ہے ، اور اس دنیا میں خوش خدا اور afterlife pinching کرنے کے لئے راضی کیا جائے گا ، اور ایک مسلمان ، اللہ تعالی اس کی پردہ پوشی کرے گا چھپ کر اس دنیا اور میں آخرت ، اور اللہ اپنے بندے اتنے لمبے وقت تک مدد کے طور پر غلام ان کے بھائی ، اور ایک تار کی راہ میں مدد کرتا ہے اس کے لئے اتنا آسان خدا اس کے لئے جنت کا راستہ ہے ، اور وہ لوگ جو خدا کے گھر میں ملاقات کی ، خدا کی کتاب ، اور ان کا مطالعہ کر پڑھنے کی کوشش کریں گے ، لیکن میں نے انہیں خاموش ہے ، اور بیہوش ہو گیا رحم ، اور فرشتوں ، اور جو شخص خدا کا ذکر کیا ہے ، اور اس کا کام فی صد کی طرف سے اس کی رفتار سست ہے نہیں). اس لفظ کے لئے : مسلم [2699 ID] حدیث نمبر.

جدید تیس ساتویں

ابن عباس ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے طور پر وہ اپنے رب کی طرف سے یہ روایت بیان کی جائے ، انہوں نے کہا کہ : (اللہ کے فوائد و نقصانات مقدر ہے ، اور پھر میں کے درمیان ، جو تل کر رہے ہیں کیا خدا کی طرف سے نہیں نمٹنے کے لئے ایک اچھا مکمل ہے ، اور اگر وہ اس کام کی طرف سے خدا کی طرف سے وہ دس سے کئی گنا کرنے کے لئے سات سو گنا کرنے کے لئے اعمال صالحہ ہے ، اور اگر وہ ایک اچھا خدا کی طرف سے کام کرنے کی نہیں معاہدے نے مکمل کر دیا ہے ، اور وہ اسے اس کام کی طرف سے کیا خدا ایک بری ایک ہے). بخاری [ID : 6491] اور مسلم [ID : 131] ان خطوط کا میں (احادیث).

جدید xxxviii

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ اللہ اس سے راضی ہو سکتے ہیں ، نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (خدا تعالی نے کہا : یہ میرے لئے غیر معمولی ہے اور جنگ کے اختیار کرنے کے لئے ہے ، اور میرے لئے زیادہ محبوب کچھ ، جو اس پر دیا واجب مجھے اپنے ساتھ کرنے کے قریب کرتی ، اور میرے داس نفلی کام سے مجھے کو قریب کرنے کے لئے جب تک میں اس سے محبت اپنی طرف متوجہ کا سلسلہ جاری اگر میں نے پیار کیا تم نے سنا ہے جو وہ سنتا ہے ، ان کو دیکھ کے ساتھ جس میں انہوں نے یہ دیکھتا ہے ، اس کا ہاتھ ہے جس سے وہ پکڑتا ہے اور ان کے پاؤں ہیں جن سے وہ چلتا ہے ، جبکہ انہوں نے مجھ سے پوچھا دینے کے لئے ، اور پناہ جبکہ Ney Oaiv NH) چاہتا ہے. بخاری [ID : 6502].

جدید xxxix

ابن عباس ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (اللہ تعالی اپنی غلطیوں اور کیا وہ اسے بھول جاؤ کے لئے مجھ سے باہر ہے). حسن حدیث ابن Majah کی جانب سے بیان [ID : 2045] اور امام بیھقی [(سنن) ، 7 / 356] دوسروں کے اور.

چالیس بات -

ابن عمر اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا کہ ، نبی صلی اللہ علیہ امن لے اس Bmenkba وسلم ، انہوں نے کہا : (ایک عجیب طریقہ یا عارضی کی طرح دنیا میں). عمر 'کے بیٹے کا کہنا ہے کہ : اگر آپ کو صبح کا انتظار نہیں کرتے ہیں ، شام آئے ، اور اگر تم شام کا انتظار نہیں کر رہے ہیں ، اپنی بیماری کے لئے آپ کی صحت کے لے ، اور اپنی موت کے لیے اپنی زندگی. بخاری [ID : 6416].

ملحد چالیس جدید

ابو محمد عبداللہ بن عمرو بن آس ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (تم میں سے کسی کی طرف سے آنے کے مطابق خواہشات کا خیال ہے کہ جب تک). حديث حسن صحيح. ہم نے کتاب (کی دلیل) میں روایت کیا ہے یہ سچ ہے انتساب.

بات چالیس سیکنڈ

انس اللہ اس سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : میں اللہ امن کے رسول نے سنا ہے اللہ علیہ وسلم کا کہنا ہے کہ : (خدا نے کہا : آدم علیہ السلام کے O بیٹے تم کر رہے ہیں کیا آپ کو فون مجھے اور Rjotine آپ کیا تم برا نہ مانو کے لئے معاف ، آدم کے O بیٹے آسمان کو اپنے گناہوں تھے ، تو! Astgvrtina تمہیں معاف کر دیا ، آدم کے O بیٹے اگر تم Atitni Baqrab گناہوں اور پھر Qitni کرنے کے لئے زمین مجھے شامل نہیں Otik Baqrabha چھوٹ کے لئے کچھ نہ کچھ)!. امام ترمذی [ID : 3540] حدیث نمبر کا کہنا ہے کہ : حديث حسن صحيح.

چالیس تیسرے اور جدید

ابن عباس ، اللہ ان سے راضی ہو سکتا ہے ، انہوں نے کہا : اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (اس کے لوگوں کے طریقوں کو ، جو قوانین رکھا میں داخل ، Vlawly آدمی نے کہا). بخاری [ID : 6732] اور مسلم [ID : 1615].

چالیس کا چوتھا اور جدید

(دودھ پلانے والی آپ کی پیدائش سے انکار نہ کرے) : عائشہ کے لئے ، رسول اللہ صلی اللہ علیہ نے کہا جائے.
بخاری [ID : 2646] اور مسلم [ID : 1444].

چالیس پانچویں اور جدید

جابر بن عبداللہ ہے کہ اس نے سنا اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی افتتاحی وہ مکہ کا کہنا ہے کہ میں کیا گیا ہو : (اللہ اور اس کے رسول شراب کی فروخت ، مردار ، خنزير ، اور بتوں حرام ہیں) ، یہ بھی کہا گیا : اے اللہ کے رسول ، مردار کی چربی کیا ، اس کے برتنوں پر رنگ کیا جاتا ہے ، اور کھالیں پینٹ ، اور فتح لوگوں؟ انہوں نے کہا : (یہ حرام نہیں ہے) ، پھر اللہ نے امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم : (اللہ تعالی نے یہودیوں پر لعنت ، کہ خدا روغن ، Vojmloh کرنے کے لئے انہیں منع کیا ہے ، اور پھر بیچ دیا ، اور اس کی قیمت استعمال). بخاری [ID : 2236] اور مسلم [ID : 1581].

چالیس چھٹے اور جدید

ابو Burdah سے ان کے والد ابو ابو موسی رحمہ اللہ تعالی نے Ash'ari سے ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ صلی اللہ علیہ وسلم یمن کو بھیجا ، اور اس سے پوچھتے ہیں کے بارے میں sorbets بنائے جاتے ہیں ، انہوں نے کہا : (کیا؟) نے کہا : میڈ ، اور ، آل ابو Burdah سے کہا تھا : کیا میڈ ہے؟ انہوں نے کہا کہ ، شہد شراب ، اور آل جو شراب ، انہوں نے کہا : (ہر نشہ آور چيز حرام ہے). بخاری [ID : 6214].

چالیس ساتویں اور جدید

بہادر بین Ma'diyakrib کے لئے کہا : میں نے سنا ہے اللہ امن کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم سعد کا کہنا ہے کہ ہے کوئی بھی اس کے پیٹ ، آدم کے بیٹے نے اسے زندہ کھانے کے لیے ، اگر نہیں لامحالہ سے بھی بدتر برتن نہیں بھرنے کے ، ان کے کھانے کے لئے تیسرے ایک ، اور ان کے پینے کے لیے ایک تہائی ہو جائے ، اور ایک تہائی نے خود کے لئے).
، اور امام ترمذی [ID : 2380] ، اور ابن Majah [ID : 3349] : احمد [4 / 132 نمبر] نے روایت کیا ، اور کہا کہ سنن ترمذی حدیث نمبر ، حدیث حسن.

چالیس آٹھویں اور جدید

عبد اللہ بن عمرو ، اللہ صلی اللہ علیہ وسلم امن سے راضی ہو سکتا ہے اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : (کی طول و عرض جس میں انہوں نے ایک منافق تھا ، لیکن ان میں تالا لگا یہ نفاق کی ایک خصوصیت تھی جب تک وہ یہ دیتا ہے : اس سے اگر کوئی ایک جھوٹ ہے ، اور اگر وعدہ وہ اسے ٹوٹ جاتا ہے ، اور ، اگر طلوع فجر سے مشکلات میں ) اگر ایک عہد خیانت. بخاری [ID : 34] اور مسلم [ID : 58].

چالیس نویں اور جدید

عمر بن الخطاب کہ نبی صلی اللہ علیہ نے کہا کہ ہو اللہ اس سے راضی کیا جا سکتا ہے : (اگر آپ Toklon حق خدا پر عطا کیا آپ کے طور پر انہوں نے پرندوں کو فراہم کرتا ہے عطا فرمائے ، Khmasa بن ، اور Btana جانا). ، اور امام ترمذی [ID : 2344] : ، اور ابن Majah ، میں (بڑے) (شاہکار) [8 / 79 ID] میں خواتین اور [ID : 4164] : احمد [1 / 30 اور 52 نمبر] حدیث نمبر. ابن حبان (730) ، اور گورنر 4 / 318 صحیح قرار دیا ہے ، امام ترمذی رحمہ اللہ نے فرمایا : حسن صحیح.

پچاس بات -

عبداللہ بن اسرار نے کہا ، نبی صلی اللہ علیہ امن کے پاس آئے اس شخص وسلم ، انہوں نے کہا : اے اللہ کے رسول ، اسلام کے قوانین کو ہم پر اضافہ ہوا ہے ، اس کے کلکٹر کے دروازے پر چھڑی؟ انہوں نے کہا : (اب بھی کسی مرد خدا کی گیلی زبان). مسند احمد [نمبر : 188 اور 190].


بات چیت چالیس 2013_110
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://almomenoon1.0wn0.com/
 
بات چیت چالیس
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى إنما المؤمنون إخوة (2019 - 2010) The Believers Are Brothers :: (English) :: Explain the forty hadeeth-
انتقل الى: